Gjest Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Aldri sendt inn cv... Men for å si det sånn - pen - send bilde stygg - dropp det:p
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 og søt, men ikke fotoen - ikke send:)
Alba44 Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Aldri hatt bilde på cv`n. Vært med og intervjuet endel også, men aldri sett det.
Knøttefrøken Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 jeg må ha det, iogmed jeg har så uvanlig navn tror alle jeg er utlending, og pga dette er det mange ganger jeg ikke har blitt vurdert til jobber jeg har søkt på. Når jeg har vært på intervju sier de alltid at... jeg trodde du var fra...ett eller annet land...men så er du jo så norsk som bare det.. Sier bare litt om hvordan arbeidsgivere forhånds dømmer folk med uvanlige navn
Solitude Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Det har jeg, er blitt ganske vanlig i dag å ha bilde...
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har, alle jeg var på intervju hos sa også at det var positivt. Jeg fikk også komme inn på intervju til en jobb sjefen mente jeg ikke var kvalifisert for bare fordi hun syntes jeg så så hyggelig og imøtekommende ut på bilde Så jeg tror det er positivt å ha bilde på søknad/cv. Men ikke hvilket bilde som helst da, tror ikke det er positivt å sende inn bilde av seg selv på stranden 1 dagen på kreta for eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå