Gå til innhold

Hjemme alene del IV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig søndag morgen! Laang tur i skogen, og etterpå solslikking på terrassen mens jeg pløyer alle hagebøkene mine og legger storslagne planer for fotballbanen vår!

Etterhvert begynner jeg vel med litt middagslaging tenker jeg, sånn at maten er klar til revungene og pappaen kommer hjem c",)

Håper alle dere også koser dere og har startet påskeferien i finværet c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en fantastisk helg du har hatt og det er deg vel undt:-)

Her har vi bakt boller og snart er lammelåret på vei inn i ovnen:-) Sol og snø om hverandre, helt underlig hvor fort været her snur!

Ha en fortsatt fin søndag Reveenka, kan tenke meg det blir litt deilig å få hjem frier og reveunger også:-) Vi er rare sånn vet du;-D

Skrevet

Det høres virkelig ut som om du har hatt akkurat en sånn helg som en travel småbarnsmamma trenger. Deilig :-)

Skrevet

Helgen din høres bare nydelig ut!

Det fortjente du og det er så godt å lese alle kapitlene om hvordan du utnyttet timene og stundene.

Så godt med alenetid,og det var sikkert deilig å få hjem mann og barn med sine opplevelser i helgen :)

Klem

Skrevet

Høres ut som om revekullet vender hjem til en glad og uthvilt mamma!!! Kan de egentlig ønske seg noe bedre????!!!

Skrevet

Er så kjekt å lese om alenelivet ditt. Selv har jeg ikke hatt en alenehelg siden førstemann kom i hus - så jeg koser meg med å lese om hva du syssler med, og ønsker veldig at det kunne være meg.

Skrevet

Heisan jenter!

Ja, dette har vært en flott helg for mammaen! Revegjengen kom hjem til middag, suste deretter gjennom huset som en virvelvind og nå ser det ut akkurat sånn som det pleier her. Men deilig å få alle sammen hjem igjen, og kjenne at jeg har masse overskudd!

Men pappaen så ganske dradd ut i fjeset da han kom inn døra.... c",)

Sånne helger fortjener alle mammaer en gang i blant, jeg skal krysse fingrene for at dere får minst en hver(helst to!) i løpet av den nærmeste fremtid!

Skrevet

Herlig herlig herlig! Sånne jenter som du får alt de fortjener:-)

Skrevet

Fy flate, Reveenka!!! Det der hørtes bare helt fantastisk ut!!!

Hvor ble det av referatet fra grillhyttefesten? Hæ, var det noen rørleggere der eller? Hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...