Gjest Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Er det noen her inne som likte brunosten med kardemomme? Den ble kalt "krydret brunost fra Bjerkreim". Den var å få kjøpt bare i noen få utvalgte kolonialbutikker, bla. var den å få kjøpt på Ica Maxi. Jeg spurte etter den uka som var, og da fikk jeg vite at den hadde gått ut av produksjon. Er det noen her som likte godt den osten og som savner den?
Høstbaby08 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 WHAT!?!??! Eg ELSKA den osten!!!! Men her på Nordvestlandet er den umulig å få tak i.. So eg har vert i himmelen kvar gong eg har fått tak i den. Kunne dei ikkje heller prød å solgt den litt fleire plassa enn å slutte å produsere den?? Den er jo fantastisk! *frustrert*
Nye sprell Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Mulig den har gått ut av produskjon nå, men det er ikke mange uker siden jeg kjøpte den sist, i Trondheim.
Gjest Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Nye sprell, i hvilken butikk kjøpte du den? Ultra, Ica, Mega,.. hvilken type butikk?
Nye sprell Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har kjøpt den to steder i det siste, på ICA Maxi på Tillertorget, pluss en liten lokal Prix-butikk litt utenfor Trondheim. Ser på den siste pakken at produktet nå kun heter "Krydret brunost", og at plasten er ganske mørk. Før het det jo "fra Bjerkrheim", og plasten var gul. Dette er nå endret.
Nye sprell Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Ser forresten nå på Tines sider at den ikke er oppført i produktlisten, så det kan jo tenkes at den er fjernet fra sortimentet - selv om det er litt rart siden den nettopp har fått ny branding.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Den pakken var temmelig lys, den gul og så var det tegning av en røver fra Kardemommeby. Hvordan ser den nye pakken ut? Har den noen røver fra Kardemommeby på seg, eller er den veldig nøytral?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 Jeg spiser den osten hele veien. Og den er her i butikkene. Jeg handler den på Spar. Den nye pakken er litt anonym syntes jeg. Er brun md hvit skrift. Med noen gule blomster og noe orange. Så står det Tines spesiale lokaloster på den.. Dumt de ikke selger den overalt da. Spør om de ikke kan skaffe den på butikkene der du bor.
Nye sprell Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Jeg har sendt e-post til Tine og spurt om den er gått ut av sortimentet. Gir lyd når jeg får svar.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Hvor i landet bor du, jennifer30? Jeg bor på Østlandet, og det er mulig det er litt forskjell på matvarer som man får kjøpt på Østlandet og Vestlandet og i Nord-Norge. Bor du på Vestlandet?
Nye sprell Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har fått svar fra Tine, og denne osten er fremdeles i produksjon.
Vertigo Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Jeg kjøpte den til påske her - på Mega. Bor på Jæren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå