...♥... Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg tok en ibux mot hodepine da eg var ca 8 uker på vei... Hadde ingen anelse om at dette kunne skade fosteret!! Har tenkt mer og mer på dette i det siste...er det farlig? Tok bare èn, men er redd for at jeg har gjort noe veldig dumt...
mosegrisen Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Ibux bør du ikke bruke. Om du har gjort noe dumt med å bare ta èn tror jeg ikke, men det er lurt å la være å ta det igjen. Bedre med paracet om du trenger noe. Alt med måte. Det går nok bra:)
*gullungen med okt spire* Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 tror nokk en går bra jeg gikk på sterke slanketabeletter da jeg gikk me han første viste ikke jeg var gravid og han er helt nydelig ingen ting galt me han men hold deg unna herretter du kan ta paracet klem
...♥... Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 ok! Tusen takk skal dere ha! Har ikke tenkt å ta mer ibux nei for å si det sånn! Tør nesten ikke ta paracet engang nå... Men håper på at det går bra ettersom det ikke var mer en en tablett!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Det går helt fint, ikke uroe deg du:) en ibux gjør ingen skade, men som skrevet over, ta en paracet neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå