* 5 om dagen * Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 i dag våknet jeg at jeg var sur...skjønner ikke det.. jeg har enda ikke snakket med mannen min.. Ingen ting frister i dag heller, så da sitter jeg her da. jaja...måtte bare få klage litt...
line_n & sara Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 for å sitere dumogdeilig sangen: "dager finns i alle farger, også grå..men så, den som venter, han skal fåååååå" er lov å ha en dårlig dag, vettu!
Skravlemamman Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 He he, godt det er flere surpomper enn meg der ute, kjenner at sinnataggen har flytta inn i magen min i dag.....
* 5 om dagen * Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 ja, det er godt det er lov da :-) saken er vel den at jeg har masse å gjøre i dag, men så var jeg så dum å hjalp broren min å male store vinduer i går( skal flytte,så de pusser opp) Og jeg som har nakkeskade, burde vite at det straffer seg....og når jeg verker i nakken, så er jeg alltid stille, for jeg lider i stillhet... derfor har jeg vondt i tillegg å være sur....men kanskje derfor jeg er sur.....
* 5 om dagen * Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 hehe...min sinnataggen sitter på den vonde skulderen min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå