Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Er det noen som vet om det er mulig å besvime av hjertebank? Jeg hadde så kraftig hjertebank i sted at jeg trodde jeg skulle gå i bakken. Ble vondt å pust og vondt å snakke. Puppene, halsen og hode ristet så kraftig var det. Min mann var så bekymret at han var millimeter unna å ringe legevakten.... Fikk litt pannikk selv og måtte virkelig konsentrere meg om å puste ordentlig. Det er helt i orden nå, men er bare redd det kan skje når jeg er ute på egenhånd... Noen som vet?
Resilience Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Ring legen, søta. Ingen vits og gå å være redd. Jeg har hjertebank innimelom, men ikke i nærheten av hva du beskriver. Det er sikkert ingen fare, men bedre å være sikker. Lykke til.
ory Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Hei, Det hørtes ille ut. Jeg har ikke peiling, men synes du skal dra til lege så fort som mulig og få det grundig undersøkt.Bedre å gå en gang for mye.. Lykke til og håper at det var en engangshendelse.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg synes du skal ringe noen jeg.. Føden er sikkert bedre å ringe til enn legevakten, men du kan jo alltids ringe begge? Gi lyd hvis det er noe jeg kan gjøre for dere da.. Er ikke langt unna vettu =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Det er sikkert pga det lave stoffskiftet tenker jeg. Så håper kanskje det gir seg når jeg får begynt på medisiner. Skal ringe på Ullevål uansett i morgen så tar det da tenker jeg :-) I dag skal vi på alternativmessen på Hønefoss så vi får ta det i morgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå