Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Blei fridd til i går på verdens mest romantiske måte, og no ringer bryllupsklokkene i hodet på meg, vil ha et lite enkelt bryllup(kirkebryllup velogmerke) og billigst mulig- det viktigste er ikkje kor stor festen er, men festdeltakerne.. Noen som har gode tips på hvordan få til et bryllup som ikkje trenger koste så mykje??
Vannmann35 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Her er masse tips: http://www.dinside.no/php/art.php?id=371765
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Hei! Jeg skal også gifte meg neste sommer! Da har babyn som for tida bor i magen, rukket å bli ett år, og så kan vi begynne å prøve på nestemann på bryllupsreisa ;-) Vi har ikke allverdens økonomi, vi heller, og heller ingen rike foreldre, så her må vi tenke lurt! Vi har imidlertid en ganske stor slekt, og av div årsaker føler jeg at jeg "må" be tanter, onkler osv, så vi blir minst 60 stk. Vi kommer derfor til å senke krava litt til maten, det er jo her pengene flyr. Jeg vil heller være i selskap med alle jeg er glad i, enn å spise en 4-retters gourmet-middag. Så det blir sannsynligvis noe "enkelt," som bacalao (pappa er fisker) eller lammestek (svigerfar er sauebonde), eller evt en meny med begge. Gode venninner, snille tanter osv skal bake alt av kaker. Skal lage bordkort, serviettringer og pynt selv (skal ha hav-tema, og pynte med villblomster). Kjole til under 1000-lappen kjøpes på jkdress.com. (Prøv kjoler i en salong for å finne ut hvilken fasong som kler deg, og ta nøyaktige mål selv, så blir du nok fornøyd!) Hvis du/foreldrene dine/naboen din har fint hus med stor hage, kan dere ha festen i hagen. Men husk å ha et reservelokale (grendahus eller lignende leies for en 1000-lapp), i tilfelle regn! Ellers, utnytt deg at alle som kan vaske, kjøre bil, servere, ta bilder, bake, har laserprinter, osv osv i nærmiljøet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå