Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 vil takke for meg,dere alle er helt utrolige:) svarer og støtter meg og alle kommer til å savne å være inne her. TR er på tur, den kom på ikm dagen. Godt at den kommer presis når den absolutt må komme. Vi går nå inn i 6pp, d er ikke lenge, mange andre som ha prøvd mye lenger. Vi skal fortsatt prøve,men ikke være så bevist på d og stresse. D kan ødelegge mye, tror jeg, og ikke minst forholdet. Jeg kommer nok til å stikke innom, men vil nok ikke være så aktiv som før. håper alle som har ik di nærmeste dagene får en positiv test Ønsker dere alle en fin påske :) *påskeklem*
TusseMor07&09&14 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Skrev til deg på IKM uke11 tråden ire:o)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Leste det tusen takk, Tussemor og lillegutt, ønsker dere lykke til :)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Hei. Skjønner deg godt at du trenger en liten pause herfra. Kan bli for mye til tider når man strever. Vi er nå i vår 24pp, og det tar virkelig på. HAr hatt mine pauser herfra, og kommer sterkere tilbake. Kan lønne seg og ta en pause, ta vare på forholdet ditt og bare kos dere. Enkelt å si, hehe! Vi har selv trappa ned noen hakk.. Tar det mye mer med ro og bare koser oss. Og lar det skje når det skjer. Stresse ødlegger mye. Håper vi ser deg igjen da:o) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå