(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Kan jeg gnikke med vanlig klut? Vaskemiddel? Spyle med spyleslange etterpå?
mammalade4 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hei Du skriver ikke noe om hvilken vogn du har men jeg var i samme dilemmaet for noen månder siden. Jeg har en Emaljunga Duo 2005 modell, og på den kan man ta trekket av på selve bagen. Det var jo veldig greit, og den ble god som ny. Men problemet mitt ble på skjermen for den gikk ikke ann å ta av... Etter mye knoting og tenking var det mannen til ei dame som kom med et lurt tips. Ta drn av og legg den i badekaret. hehe, hadde tenkt på mange løsninger, men ikke den enkleste og den var best. Vogna ble god som ny! Håper dette hjalp.. Tror uansett det er bedre enn å vaske med en klut.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2008 Har simo..Men bare spyler du den i badekaret? Trenger man ikke å vaske m feks klut?
mammalade4 Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Jeg lot den ligge i bløt noen timer så skylte jeg den. Ren og pen. Men du kan selvfølgelig bruke en klut. Strødde vanlig vaskepulver i badekaret.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2008 He he..ser det for meg med badekarvask gitt:-)) Men jeg får vel prøve jeg og da:-))
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. mars 2008 #6 Skrevet 17. mars 2008 Kjempetopp tips! Nå kan jeg få vasket over den vogna jeg kjøpte brukt også Tusen takk! Men ser for meg en festlig seanse i badekaret her.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå