Gjest Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 jeg har termin i oktober, men i desember skal vi til syden for å feire nyttår. det er ikke så veldig varmt dit vi skal på den tiden og veldig tilrettelagt for barn, har 2 barn fra før som skal bli med. men er det grit å ta med ett lite barn på ferie? h*n vil være ca 2,5 mnd om den kommer til termin. flyturen tar 5 timer. (hele reisen er alt betalt av sambos foreldre som også skal dra, de spanderer, så reisen kan ikke flyttes på)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Ser ikke hvorfor du ikke skal kunne dra
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 var i syden da gutten vår var 2,5 mnd.. gikk fint det.. men skjekk opp om vaksinen skal tas før dere reiser... kommer litt ann på hvor dere skal tror jeg
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 tenker mest på hvor små barn er, om det blir for varm...hva tar en med til utlande til så små barn (tenker ikke på kler) har aldri vert i utlandet før selv, så blir jo veldig mye nytt på en gang.
KENGU Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Hei. Jeg har to barn fra før, og venter og tredje i oktober. Vi har tenkt å dra til Singapor i februar. Tenker at dette og går greit. Når min andre var tre-fire mnd.reiste vi til Gran canaria. Dette var ikke noe problem, så det heller som positivt at de var så små. Veldig lettvint med amming, og de sover jo mye.Værre når de er mellom et halvt år og ett og et halvt år mener jeg. Du har jo også god hjelp i besteforeldre. God tur!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 ja, vaksiner og pass må nok ordnes på hele gjengen tenker jeg, utenom sambo. =)
KENGU Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Ta med egen vogn. Det er det viktigste mener jeg.Sendes gratis med flyet.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 takk takk =) ja da er vi heldig og slepper akkurat den verste alderen...det blir babyen + ei jente på 1,5år + en gutt på 4,5år...
KENGU Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Trenger vel ikke vaksine for å reise til Syden....Klart det kommer an på hvor dere reiser, men med fem timers fly kommer en ikke utenom europa/kanariøyene.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 paracet og div helseartikler... greit å være sikker på å ha kjente legemideler i tilfelle det skulle være noe... vet ikke hvordan det er med flått, men de kan jo komme i kontakt med de små og, gjennom klær fra dere andre... pinsett og pyrisept er vel greit og ha med og..
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 tror vi skal høre om vi kan låne søskenvogn av noen vi kjenner siden vi har henne som vli være ca 1,5 år når vi drar.
KENGU Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Ja det blir nok veldig passe alder på alle tre. Blir gøy!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 vi skal til gran canaria (hvet ikke om det er syden jeg, hehe, men det er varm) =)
Gjest mphs Skrevet 16. mars 2008 #14 Skrevet 16. mars 2008 Så lenge babyen har fått første dose av vaksinasjonsprogrammet skulle det være greit å dra. Vi reiste til Mallorca da første ungen var 6 mnd og det var en super ferie. Var der i 5 uker.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #15 Skrevet 16. mars 2008 Har termin i september og reiser til Tenerife rundt nyttår... Har reist masse før, både med og uten barn. Du må gleda deg, ikkje engsta deg. Ei god vogn er eit must;-) Og maten har du lett tilgjengelig om du ammer. I dag er det ei veke til eg og familien reiser til Phuket;-) jippi!!! Masse go tur når den tid kjem;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå