Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Her har det forandret seg litt,han er ikke like aktiv og sparker ikke like hardt som før....blitt trangere?? Jeg kjenner at han snur seg litt,dulter,hikker og beveger rumpa.Bare maks en gang eller to om dagen hvor jeg kjenner et ordentlig spark nå!! Bør jeg uroe meg?? føler liksom ikke at noe er galt men merker jo forskjell de siste dagene. hvordan er det med dere???
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Her er det super mye liv. altså dulting ,dytting osv. Men ikke spark som det var tidligere. Som du sier sjøl er myyye mindre plass.. så ikke så lett å sparke lengre:)
Gollegompen Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Kjenner egentlig mest til hikkingen. Den kommer flere ganger for dagen. Spark er det heller lite av og når han først sparker så beveger hele magen seg. Sparker kanskje 3-5 ganger for dagen. Ellers går det i "glidende" bevegelser. Så er merkbart mindre bevegelser nå, enn det var for 10 uker siden.
snupi'08*Födeklar* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Her er det ogsaa mye mindre bevegelser! Mest glidende eller hikking! Er nok daarlig med plass naa ja
Axus' girlfriend Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 kjenner heller ikke noe særlig tydlige spark lengre. er nok blitt trangt til de små men kjenner tydelig romstering i magen, at en fot presser her og en rompe som presser der osv. Varierer litt hvor mye om dagen jeg kjenner aktivitet, men det er vell blitt sagt en eller annen plassen at man bør kjenne aktivitet ca 20min per dag nå på slutten..?Har hørt flere som har opplevd noe mindre aktivitet like før fødsel.
Axus' girlfriend Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 rettelse: jeg skrev de små - jeg venter ikke flere, så det blir vell mer som trangt til den lille:P
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Jeg kjenner også mye mindre i uke 36 enn for ti uker siden. Av og til en fot og ser at han snur seg. Tok en CTG på sykehuset, og alt var normalt. De sa også at hikke er et trivselstegn, så dersom du kjenner hikke og noe liv hver dag, skal det være greit.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Ok tusen takk.Det hjalp veldig!!! Kjenner hikke flere ganger om dagen ja og at han romsterer,bevegelsene har blitt noe færre men "større" på en måte akkurat som han prøver å dytte rumpa ut av navelen i det siste. Kan det være de sover mer før fødsel også?? Virker som det er lengre stille perioder nå.Men..så lenge det er liv får jeg vel bare slappe av.takk for mange hjelpende svar.
*tybber* Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har det akkurat sånn som deg. Fra han begynte å sparke, i uke 19, sparket han HELE døgnet nesten. Men nå er han mye roligere på dagen, hikker en del da men. Mens på kvelden våkner han til! DA tar han igjen for hele dagen tror jeg! =P
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 ja sånn er det her også. Han har vært veldig aktiv hele tiden siden første gang jeg kjente liv i uke 11.så begynner jo å lure litt nå på slutten.Men får vel bare innfinne oss med at plassen er trang der inne nå.
vår baby Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Hos meg er bevegelsene ikke minket, snarere tvert i mot. Kan jo være pga bebisen nå er så stor at jeg ikke kan unngå å kjenne "alt". Det kan om mulig være verre enn i motsatt fall pga her blir jeg jo nervøs vist jeg ikke har kjent kraftig bevegelse på noen timer.. Er jo vant til så masse bevegelse slik at når bebisen har en "rolig" dag blir mammaen nervevrak:) Slitsomt det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå