bullebull&gullegull Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hvor stor er egentlig sjansen for at fødselen starter for tidlig med sykdom? Her i huset ser det ut som om omgangssyken er på plass. Har jo hørt om en del som har startet med nettopp dette. Er 29+6 nå og regner vel ikke med at det har tenkt å starte helt ennå, men hadde jo vært fint å vite hvor mange som har satt i gang i forbindelse med sykdom.
Gemini77 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vel, jeg har hatt omgangssyken 4 ganger under graviditeten nå. Alle gangene etter uke 25, og 2 siste ganger nå etter uke . Jeg er nå 36 uker på vei, og ingen tegn til ffødsel her. Skal vel være ganske ekstremt for at kroppen skal sette igang en fødsel av sykdommen tror jeg..
Gjest mphs Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har hatt det to ganger. Sist i uke 33. Sitter her fortsatt i uke 38+4.
bullebull&gullegull Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 he he, regner jo ikke med at alle som har det setter i gang... Men leste her for litt siden som hadde influensa og gikk i fødsel etter noen dager. Ikke at jeg har tenkt at ungen skal komme nå altså! Men er sikkert som du sier over her at det må en ganske stor påkjenning på kroppen før fødselen evt setter i gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå