Sjefsmegga Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 ....hvorfor? Som om denne Påska kunne bli værre så må det SNØ også????????? Jeg som skulle holde på ute i hagen og gjøre klart til nyplanting :-( Rart man blir grinete??? Uka oppsumert: Gubbe som blir lengre borte enn først antatt Ungene har fått plass i hver sin barnehage med 1 mils avstand Nabokatter som pisser på barnevogn og ytterdør Sjuke unger SNØ!!!!
Lille Jumbo Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 uff ja jeg trodde vi fikk en fin påske uten snø jag slik at vi kunna ta frem sykklene men nei da. Surt at de ikke fikk plass i samme barnehage da......
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Og alt kommer på en gang for deg skjønner jeg. Lykke til med alt, får håpe snøen forsvinner fort igjen, at barna blir friske, at gubben kommer hjem osv... Hvor bor du forresten?
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 *klapper Ugla på hodet og trøster så godt jeg kan* Du har en skitt uke, ikke noe tvil om det. Neste uke blir så myyye bedre skal du se :-) Trøsteklem til deg
Sjefsmegga Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2008 Det er såpass at jeg ikke kan la være å se humoren i det nå.... Jeg lurer på hvilken gud jeg har pissa på leggen til jeg altså...hrmf.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå