Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jenta mi kastet nettopp opp. Masse melk (litt skilt) kom sprutende ut. Normalt eller grunn til bekymring? Hun er 17 dager.
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Jenta mi kastet masse opp da hun var så liten. Jeg fant ut at hun overspiste seg, noe som er uheldig når lukkemuskelen ikke er helt moden Det kan se skremmende ut, men er som oftest harmløst.. Spiser hun etter å ha kasta opp?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Takk for svar. Hun har ikke spist igjen ennå, men virker forsåvidt fornøyd ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå