Gå til innhold

Gult over alt nå, fikk da pyntet til påska læll!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært utrolig svangerskapskvalm og dårlig denne gangen, sykmeldt også. Det spøkte litt for påsken, mht styr og mas, tok det i grunn ikke så tungt selv, men men. Men så kom faren min og strøk alle gardinene og vasket vinduene og så ble vårgardinene hengt opp. Ungene hjalp til så godt de kunne de også, og nå er det sannelig rent og pent og pyntet. Det artigeste synest jeg er å se all pynten ungene har laget gjennom årene stå frem på hyller og bord. Eldstegutten er 14 år, så det har jo blitt litt gjennom årene.

Vi skal være hjemme i påsken, så det er godt kjenne at det er noe spesielt med denne tiden, når man ser alt det gule. Da er det bare skålen med appelsiner som mangler, så er vi på plass:)Og ikke blir det pent vær heller med det første, så da er det sannelig greit at påska er kommet innendørs!

Ha en fin søndag:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er så koselig når folk feirer høytider. Ikke flater ut allt til hverdag. Takk for hjelpsomme foreldre. Håper vi en dag blir foreldre som det.

Skrevet

Ja det er sannelig kjekt med en sånn pappa, han er veldig flink hjelpe til! Pensjonist og liker føler seg nyttig. Jeg får liksom ikke sagt takk nok for all den gode hjelpen, jeg setter veldig pris på det, og det prøver jeg jo si og vise så godt jeg kan!

Jeg synes iallefall det er kjekt at det er forskjell på helligdager og vanlig dager, det er fint at man skaper noe annet rundt seg da, alle dager skal ikke være like.

Håper påske blir fin for deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...