sneipen <3 snuppa Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 huff...i dag er en dårlig dag:( vodt i hodet og nerver etter litt for mye vin og øl i går på fest..!! ikke ofte jeg er på fest, så sjønner nå hvorfor;P går var jeg nok litt for løs i kjeften mot en x-venninne..,fikk ikke prata ferdig med hennefør jeg dro hjem... huff... noen gode råd?
WP-TLogPeanut Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Man tar seg en pils,eller går og legger seg og blir under dyna til det er over. Evt. ringer x-venninna og blir ferdig med det du sku si
*ale* Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Gå å legg deg. eneste som funker Fæle greier det der.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Hvis jeg ikke må fungere den dagen så ligger jeg i sengen eller sofaen og synes synd på meg selv.. Hvis jeg må fungere... : tomatsuppe... hehehe.. =)
sneipen <3 snuppa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 har akkurat spist ei skive med salami,drukket opp ei flaske cola,som jeg ellers drikker veldigt sjeldent!! men tomatsuppe? -det hørtes virkelig ikke godt hihi:D tror jeg må ringe ei venninne å tømme hodet mitt:D
Bring_it_on!!:)) Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Er jeg litt frynsete i kantene etter ei fyllekule hjelper det alltid med litt tomatsuppe... Har vært min fyllemat i mange år.. hehehe.. =)
*ale* Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Feit mat med masse chili og hvitløk hjemper.. Skylt ned med masse kald cola.. Så taco er en schlæger dagen derpå her:)
ZamZam Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Man drikker cola, spiser masse salt potetgull, sover litt. Så lager man listen: Hva sa jeg egentlig til henne igår? Hvordan kommer det til å påvirke meg, min sosiale situasjon, evt jobb osv. Mente jeg det jeg sa? Er det noe jeg har hatt lyst til å si til henne lenge, dog på en annen måte? Når du får svar på alle disse spørsmålene så hjelper det deg finne ut hva du skal gjøre. Kan utbruddet komme til å skape negative konsekvenser for deg i fremtiden, med andre venner, eller på jobb. Ring og beklag deg, si at du var løsmunnet og det du egentlig ville si var (si det hele mer diplomatisk og med større ord evt mindre fy ord) Kommer hun til å få psykiske problemmer over dette, rydd opp i det. ER det ei skikkelig bitch og dine handlinger får ingen konsekvens for deg senere så legg deg under dyna, se på en film, slafs i deg hamburger, cola og chips og glem hele dama, samtalen...
roxanne Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Jeg pleier å sette DETOX øreakupunktur hvis jeg er i kontakt med noen med fyllesyke (hvis de ønsker det selv da :-) Det hjelper kroppen å skille ut alle ulumskheter som er i kroppen etter en fest. Selv er jeg ikke fyllesyk, heldigvis :-)
sneipen <3 snuppa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2008 kanksje jeg må prøve...hm.. *sjekker om vi har tomtasuppe* da blir det visst det:)
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Uff, missuner deg ikke:-(
sneipen <3 snuppa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2008 ok... dama er ei bitch mot andre,men aldri med meg.. var gode venninner før. hun har få venner her på hjemplassen. få som liker henne. hun er på påskeferie. det var faktisk hun som begynte å prate om det,dermed la jeg ut i det vide og brede.. endte opp med at hun gråt osv.. plutselig måtte jeg dra hjem,og det ble ikke noe mer.. har litt dårlig samvittighet:/
sneipen <3 snuppa Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2008 dette kommer ikke til å ha betydning på noen ting ellers.. kun dårlig samvittighet:/ iallefall i dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå