Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Lurer på om noen her kan komme med råd/erfaringer. Har siden uke 26 hatt rosa utflod ca hver 14.dag. Noen ganger har det vært friskt blod, men det har alltid gitt seg utover dagen. Har vært på kontroll for dette på Ullevål 2 ganger, men de finner ikke ut av hva det er og alt ser fint og normalt ut. Er nå 31 uker på vei og har siden igår hatt kraftig rosa utflod og innimellom rødt friskt blod. Var nettopp på toalettet og da kom det en rød "klump" på papiret (tiøring-størrelse). Bør jeg være bekymret? De har jo tidligere undersøkt og alt har sett bra ut... Har heller ingen smerter eller ubehag. Blir veldig glad for tilbakemelding..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 jeg er en av de som ikke er hysteriske, enten kan det være blodsamling+utflod eller noe annet. Men jeg ville ringt å hørt med føden. Siden du er så langt på vei er det kjedelig om noe skal skje.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 det kan da vere tegn på fødsel, og med jordmor har eg fått streng beskjed om at... "kommer det blod, ringer du jordmorvakta/føden." Så sjekker de deg.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 jeg hadde samme problemet ,men ringte føden og dem tok UL og det var åreknuter innvendig,ikke farlig men ring dem kan jo være andre årsaker.Lykke til.
Tiara ~ jente-08 + maibaby-10 Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har hatt jevnlige blødninger siden uke 15... og jeg har vært å fått det sjekket flere ganger, men de har ikke kunnet svare på hvorfor jeg får disse blødningene innemellom... Men på siste sjekk på kk kom det fram at blødningene kom pga jeg har en lettblødende livmorhals.... Legen der sa at jeg ikke skulle bekymre meg for disse blødningene nå når jeg vet hva det kommer fra.... men er nå alltid litt bekymret alikevel, men det hjalp å få vite hvorfor jeg får blødninger..... Men som jordmoren sa til meg, så er vi veldig blodfylt nå når vi er gravid, men om vi får en sterk menslignende blødning så skulle vi ta kontakt.... Så er du bekymret så ta kontakt... bedre en gang for mye enn en gang for lite.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå