Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 19 uker på vei og kan fortsatt ligge på magen, men synes jeg måtte slutte med det så mye tidligere sist. Morkaken ligger ved åpningen nå, så mulig det er grunnen til at det ikke er så ubehagelig enda.

Dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 20. uke omtrent. Da kunne jeg fortsatt ligge på magen, men ikke mer enn fem minutter. Nå er jeg 23 uker, og kan ligge akkkkkurat så lenge at sambo får tid til å smøre meg på ryggen :-)

Skrevet

sover på magen ennå...

25+6 i dag...

sist lå jeg på megen tom uke 32 tror jeg...

men hadde pute under hoftene for å minke presset... får ikke sove om jeg ikke ligger på magen, så var sliten etter de to siste mnd sist gang ja

Skrevet

Jeg sliter også med å sove om jeg ikke kan sove på magen, så jeg håper jeg kan ligge sånn lengst mulig : )

Skrevet

å bygge opp med puter funket bra sist syns jeg... puter under hofta og under bringa helt mot slutten... stor pute til hodet... ble som et hull å legge magen ned i... funket fint for meg i alle fall..

Skrevet

Kan ligge på magen enda i uke 25. Men liker i utgangspunktet ikke å ligge på magen, så spiller ingen rolle om jeg kan eller ikke hehe :)

Skrevet

Er 28+4 og sover fortsatt på magen:)

Skrevet

Jeg elsker å ligge på magen, men etter jeg fant ut at jeg var gravid så ble dette ubehagelig av en eller annen grunn. Ikke for det at jeg er redd for barnet eller noe, men tror mye luft å ubehager gjør det best for meg å ligge på sidene eller ryggen. Men savner å ligge på magen, det var min nr. 1 "sovne inn" stilling.. Hehe.. :)

Skrevet

Jeg er 24+ 2 uker på vei, og sluttet å ligge på maven for noen uker siden.. Elsker å ligge på maven jeg også, men lillegutt begynner å sparke med en gang jeg legger meg på maven, så tar det som et hint om at han ikke liker det:) Så har lært meg å ligge mer på siden nå:)

Skrevet

Er 21 +3 og ligger enda på magen. Fant en teknikk som funket bra. Legger den fremste foten ut i vinkel, slik at magen "løfter" seg litt opp, da fungerer det kjempefint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...