mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 når brukere her inne sier at de er f.eks helsesøster,sykepleier,jm,lege,advokat, ja samme hva de sier de er? Jeg gjør ikke det. Jeg tror mange her inne vil ha gjennomslag for sitt synspunkt og tror at f.eks en sykepleier står høyt i kurs når en er gravid og dermed vil høre etter på dem.Jeg blir mer skeptisk til å ta i mot råd fra personer som begynner å si hva tittel de har. Finnes mange rare folk ute og går,som ikke bryr seg om at andre kanskje får feil informasjon og dermed bruker slike tittler på seg selv. Lurer litt på hva andre tenker. PS: Sier ikke at det ikke at dette gjelder alle,men er skeptisk til alle som sier det,for jeg vet ikke hvem som er hvem.
babyandme Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 man bør ikke stole blindt på det som sies her inne hvertfall, selv om noen råd er gode.. man må alltid høre med sin lege eller jordmor ved alvorlige ting mener jeg.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Er bare kokk jeg:D så eneste jeg kan bidra med av råd. Er middagstrådene:) hehehhe
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Og en annen ting som er forvirrende er at de fleste leger og jm er uenige om hva som er bra og ikke . osv i graviditeten. Så stoler kun på meg selv
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 det er jeg enig i lilo... det er kjempe forrvirrende at ikke leger og jm sier det samme... en jm på en kant av landet kan gi helt andre råd og slikt enn en jm på et annet sted i norge... :S
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 skulle vært gravide i finnmark.. der tar de alt med en klype salt:)
Supermamm Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Jeg kan gjerne lese råd her inne, men om det gjelder noe seriøst ville jeg aldri tatt det for god fisk uten sikrere kilder enn at en her inne påstår å være ditt eller datt. Alt for mange gærne folk på nettet til å kunne stole på alt!
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Det er jo flere leger, sykepleiere og advokater her inne. På samme måte som det er folk her fra alle andre yrker. Enkelt og greit et tversnitt av samfunnet. Folk i alle yrkesgrupper får jo barn, og de fleste bruker internett... De fleste som sier de har den og den tittelen snakker jo sant. Men sikkert noen som skryter på seg også. Dessverre!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Nei, stoler ikke bint på det hvis det er noe alvorlig. Men tar gjerne imot råd, og tror nok at de fleste er hva de utgir seg for. Men man vet jo aldri, så er det noe jeg må ha riktig svar på så ringer jeg heller lege/jordmor.
trillemamma Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Nei, men jeg tar det med meg videre og har det i bakhodet når jeg snakker med jordmor og lege. Det er en del som blir tatt opp her inne, som jeg ikke hadde funnet ut av selv, og som heller ikke jordmor eller lege hadde sagt noe om, f.eks. de kostholdsrådene fra matportalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå