selma07 og engel Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har tenkt så mye på deg.. hvordan går det med deg??
Sjefsmegga Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Joda..utrolig hva som går...selv med 3 syke unger som ligger under hvert sitt pledd her....men skal ringe besteforeldrene og høre om noen kan sitte her med dem et par timer så jeg får sove...
selma07 og engel Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Leste det etter at jeg la ut tråden, at ungene dine er syke.. huff huff... prøv å få sove litt du!! og prøv å ha en fin dag!! Jeg selv er drit sliten og har en kropp som kjennes ut som bly... det er vel heller ikke et spesielt godt tegn..... (
Sjefsmegga Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 HUff....værste her er tynnslitt tålmod....og hodepine. Hadde jeg kunne så hadde jeg pakka og reist bort ei god stund. Men trøster meg med at om halvanna uke så er han hjemme igjen...da skal han få lov å ta seg av ungene noen dager mens jeg tar husmorfri...
selma07 og engel Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Høres lurt ut!! Jeg skal dra på trening nå! Håper at en time spinning kan hjelpe på energinivå og humøret... Har ikke så lyst å havne der igjen.... Det er jo ikke sååå lenge til han kommer hjem da.... men kanskje lenge nok... Håper du får sovet litt idag da!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå