Gå til innhold

3 syke unger....og aleine :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann har vært sjuk sia natt til torsdag og nå har jentene også fått det..hoster til de spyr...minsta har slitt med astma og feber i natt....og jeg har vel sovet på et øye de få timene jeg fikk sove.. det er UR-TYPISK at far selv er borte på jobb... ÆSJ......

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*trøsteogkose*

Skrevet

Å nei og nei. Stakkars deg og ungene. Har du noen som kan hjelpe deg litt? Så du kan få sove litt i dag, så du er oppegående hvis natta blir tøff igjen?

 

God bedring til dere

Skrevet

tror jeg blir nødt til å kalle inn forsterkninger i dag ja....i hvertfall når minsta er så sjuk som hun er..da MÅ jeg være skjerpa....men får se..jeg tørr nesten ikke være her..for jeg har ikke bil og hvis vi skulle trenge lege så tar det ca 30min før taxien kommer og 30min utover....akkurat nå hater jeg å bo på landet..

 

Lurer på om farfar er hos kjæresten...så jeg lurer å å høre om jeg får låne hans del av huset, han bor vegg i vegg med mamma og pappa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...