mygirl Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 ikke sover på natten? jeg våkner nesten hver natt ca hver eneste time og da må jeg tisse.. da tar det gjerne 10min før jeg sovner igjen.. og sånn fortsetter det hele natten.. jeg er såååå LEI! jeg vil sove... også er magen alltid steinhard på natten.. helt til jeg står opp på morningen, da blir den normal igjen..
1baby,og 1 spire Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Har hatt det slik hele svangerskapet. På det meste har jeg vært oppe 8 ganger om natta. Kan bli gal. Nå på slutten er magen mere slitsom også , så er ikke mye god søvn, mellom alle turene oppe. Er ikke lenge igjen nå , så får trøste seg med det ,og at det kommer noe super fint ut av det til slutt.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har fått søvndyssene tabletter av legen. Hjelper både på at jeg tisser litt mindre, og når jeg tisser så sovner jeg med engang, Og merker ikke no særlig til smertene i beina og bekkenet. Kanskje du skal høre med legen din om en resept ?
mygirl Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 kanskje ikke så dumt det.. trodde ikke vi gravide kunne ta det jeg så har ikke tenkt på å spørre en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå