Dramatica Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Sitter her og kikker ut vinduet, og får masse energi bare ved å se den fantastiske sola! For en herlig dag!!!! Hva skal dere i dag da?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Helt enig..Bare så nydelig vær..skal ut på fjelltur med familien:-) Bor i Bergen.
to små søte Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 ja her er det også skyfri himmel kjempe deilig.. må vel ut en tur etterhvert, kan jo ikke sitte inne i sånt vær.. må vel finne på no med vesla..
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Det er jo regne sommeren ute... Ser ikke en eneste sky =) Bor på Hadeland og det er deilig å vite at bøndene snart kan begynne med våronna =) Jeg skulle egentlig ha vært med samboeren min på et skytestevne i dag, men har litt plager med bekkenet... Hvis jeg orker skal jeg vaske bilen min. Hvis ikke det blir noe av, skal jeg sette meg ute med ei god bok og nyte livet =)
Hikken Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Jaa :-) Her er det knallblå himmel og sola skinner! I dag skal jeg bake kaker til min lillebror som fylte år i går, så er det middag hos svigers og kaffe og kaker hos mamma! Får nok bare sett sola fra innsiden av vindusruta :-P
hope<3<3 Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 sky fri himmel!!!Hva skjer ..Er ikke vant til dette fine været!
Supermamm Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Ja, her er det også skyfri himmel, deilig: )
NrToKomIJuli Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Vi bor også i Bergen. Er litt i sjokk. Er det fjerde eller femte dagen med blå himmel i denne uka?? Kan nesten bli vant til dette. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå