Mockanin Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Går rundt og sier Alexander savner barna.... han kaller barnehagen for barna... Barnehagen er gull verdt for han. Han elsker barnehagen selv om vi gjør ting med han hele tiden her hjemme. Så jeg har ingen dårlig samvittighet for at han er fulltid i bhg. selv om jeg er hjemme nå om dagen
lego Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Hihi Så nydelig da. Godt å vite at de små trives i bhg da.
selfangerkjerringa Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Har litt samme her jeg Eldsta koser seg riktignok alene her hjemme, men det er mye fordi hun har lillesøster. Og MASSE voksne slektninger som forguder barna Men når det nærmer seg søndag ettermiddag begynner hun å mase om det er mandag snart så hun får dra på jobb igjen. Hun kaller nemlig barnehagen for "jobben sin", hehe! Hun og de andre som jobber i barnehagen (vennene hennes) storkoser seg. Nå i påska har hun "ferie fra jobben", går hun rundt og sier...
høstbarn:) Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Hvor gammel er han da? Min lille gutt er 14 mnd, og elsker barnehagen. Ha ha,- og så jeg som hadde grudd meg til barnehageoppstart, for det beste for barna er å være hjemme!? Han elsker å være sammen med alle i barnehagen. Jeg er også hjemmeveærende, sykemeldt...
Mockanin Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Ja, det er deilig.. Når jeg kommer og skal hente han så stikker han i motsatt retning med en gang han ser meg. De andre barna er mye mere opptatt av meg enn min egen sønn. Hadde vært mye verre om han begynte å gråte og ville opp på armen når jeg kom.
murmelmamma Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 skjønner egentlig godt de kjeder seg hjemme jeg, sammen med bare mor og far...for i barnehagen er de jo omgitt av masse festlige barn, og det skjer noe hele tiden...mine savner også barnehagen i helgene..selv om de heldigvis har hverandre og trives godt i hverandre sitt selskap!
Mockanin Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2008 Minste her er 2 år og 3 mnd.. Å ta han ut av bhg. er det siste vi kommer til å gjøre. Han trenger bhg. rett og slett. Og det til tros for at vi leker med han og gjør ting med han hele tiden her hjemme. Jeg kunne ikke hatt han hjemme nå heller pga. betennelse i hælene. Derfor er det ekstra godt at han trives så bra der for da slipper jeg å ha dårlig samvittighet.
selfangerkjerringa Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Minsta er 14mnd og elsker barnehagen Men unger er forskjellige. Eldsta hadde vi hos dagmamma til hun var drøye 2 år, hun var en helt annen type. Og minsta er jo vant til barnehagen, har vært med å levere og hente søstra fra hun ble født. Altså ingen stor overgang å være der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå