Blomsterenglene Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Er det normalt med så himmla mye? Det renner liksom ut.. Jeg må bruke q-tips på han omtrent hver dag.. Er det vanlig? Kan aldri huske at jeg har hatt så mye noen gang.
Anna Nym :o) Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vet ikke om det er vanlig,, men min yngste har det også slik. Tenkte jeg skulle spørre på to-årskontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå