Gå til innhold

Hva putter man i et litt "sunt" påskeegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gir ikke snuppa vår så mye godteri, så jeg har heller ikke planlagt et digert godtesjokk i påsken. Er det noen som har tips til smarte ting å putte i påskeegget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leker, rosiner, frukt, tørket frukt, cheerios (sånne frokostblandingringer), klistremerker...

Skrevet

Hva med frukt, tørket frukt, tørket jordbær?

Skrevet

jeg tenkte å gi mini noe en kjeks eller noe fra helsekosten, de inneholder ikke så mye konserveringsmidler.. Og kanskje noe godteri uten tilsetningsstoffer. Rosiner går an? det har de også på helsekosten, evt du kan bake noe selv og la henne få litt av? Leker?

Skrevet

En ny tannbørste og barnetannkrem er alltid stor lykke her i huset.

Skrevet

herrrlig, tannbørste i påskeegget, he he den likte jeg

Skrevet

hva med frutti, frukt, rosiner, havrekjeks, sånn juicekartong med susgerør, youghurt etc

Skrevet

Her blir det rosiner, bokstavkjeks, en liten kylling og ny tannbørste. Vi voksne skal også få nye børster i egget! Plukket opp litt gode tips her så jeg får vel ta meg en liten tur ut i morgen og kjøpe inn litt frokostblandinger! ;)

Skrevet

mini får bokstavkjeks, rosiner, cheerios, og badeleker han kan bruke i påskemorgen-badet;)

Skrevet

skal også få juice-katong fra barnehyllen for første gang siden han har bursdag på påskeaften;) og en duplo-traktor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...