Gå til innhold

Jaja, det var det.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen flytter jeg endelig over på 3. trimester, etter noen laaaange (men koselige) uker her på 2. trimester. Synes tiden har gått så sakte, men nå begynner det å hjelpe. Bør vel kanskje tenke på å handle inn babyutstyr snart....

Lykke til videre alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener... Selv flytter jeg over om 2 uker, men jeg koser meg så fælt jeg da, i viten om at dette er mitt siste sv.skap bruker jeg tiden godt på å kose meg med alle sparkene og all gleden over magen min.

 

Meeen, jeg er jo utålmodig og spent på å få treffe prinsen selvsagt =)

 

Masse lykke til videre på reisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...