Tante Bassa Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 I morgen flytter jeg endelig over på 3. trimester, etter noen laaaange (men koselige) uker her på 2. trimester. Synes tiden har gått så sakte, men nå begynner det å hjelpe. Bør vel kanskje tenke på å handle inn babyutstyr snart.... Lykke til videre alle sammen :-)
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vet hva du mener... Selv flytter jeg over om 2 uker, men jeg koser meg så fælt jeg da, i viten om at dette er mitt siste sv.skap bruker jeg tiden godt på å kose meg med alle sparkene og all gleden over magen min. Meeen, jeg er jo utålmodig og spent på å få treffe prinsen selvsagt =) Masse lykke til videre på reisen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå