murmelmamma Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Har steikt x antall kotelletter og laget hjemmelaget saus, skrelt potet og gulrøtter..laget en bolledeig og trillet dem ut.... ryddet kjøkkenet og tatt oppvasken...lekt med ungene...og sett litt barne tv med dem..lest avisen fra i går...og snakket med min mor...og klokken er bare halv 9....sukk...:-) skal tro hva resten av dagen skal bringe... men godt med alt som er gjort..da er vi klare for å springe ut på tur i det fine været, så snart mannen er våken!! Ha en god dag damer!
Sololight Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 WOW!!! Slike som deg skulle vært hedret:-) Her sto jeg opp kl. 7, og det eneste jeg har fått ut at dagen så langt er å stelle mini, bygge lego og dibbe. Snart i dusjen nå...
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Oj, effektiv du! :-O Jeg og mini sitter her å glor barnetv vi, skal å bade om 1,5 time på badeland
alvis Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Oi..super mamma og super husmor! Jeg har kun stellt begge ungene og sett litt på barne tv. Storebror har fått et eple og jeg en kopp kaffe. Mannen sover og lillebror sover første luren nå! Ha en god dag
*ale* Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Himmel og hav:) Jeg har kokt kaffe og egg og kledd på minsten... Rydda på kjøkkenet også da..
supermummy Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Jeg sitter i sofaen og ser på barnetv med PC i fanget...har spist 5(!) knekkebrød med banan og skal snart lage meg litt god kaffe...Fr prøve kle på meg snart også
murmelmamma Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2008 har jo selvsagt badet to unger og kledd på de også da...knis..og gitt dem litt sånn "førfrokost"....knis...:-)
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Nei, supermummy, du må nok gi fra deg nicket ditt, hehe HI, jøss så effektiv på morgenkvisten. Når stod dere opp da?
supermummy Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 hihi...ja, kanskje jeg burde være murmelmamma...
murmelmamma Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2008 vi var oppe litt over kl 7....effektiv når jeg setter i gang..men nå sitter jeg her med en te-kopp..og sløver....så nå har jeg vel gjort mitt for i dag....-) men er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ deilig vær i dag..så gidder ikke la noe holde oss inne etter frokost..
Psyche Skrevet 16. mars 2008 #11 Skrevet 16. mars 2008 Wow....nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet(men bare nesten) med tanke på hva jeg har gjort idag... Våkna klokka seks av den hylende vekkerklokka til mannen min(denne vekte selvsagt også minsta) Ammet i senga Leverte minsta til mannen min, og spurte med dådyrblikk om han kunne ta henne frem til han måtte reise på jobb. Sov en time til. Sto opp. Kledde meg og stelte meg. Lagde frokost til meg og minsta....spiste. Eldstemann våknet. Lagde frokost til han, nå sitter han i pysjen og ser barne tv. NÅ skal jeg drikke kaffi. Jeg er altfor flink til å utsette ting..som f. eks husarbeidet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå