Gå til innhold

da er dagen i gang ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har steikt x antall kotelletter og laget hjemmelaget saus, skrelt potet og gulrøtter..laget en bolledeig og trillet dem ut.... ryddet kjøkkenet og tatt oppvasken...lekt med ungene...og sett litt barne tv med dem..lest avisen fra i går...og snakket med min mor...og klokken er bare halv 9....sukk...:-) skal tro hva resten av dagen skal bringe...

men godt med alt som er gjort..da er vi klare for å springe ut på tur i det fine været, så snart mannen er våken!!

Ha en god dag damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW!!! Slike som deg skulle vært hedret:-)

Her sto jeg opp kl. 7, og det eneste jeg har fått ut at dagen så langt er å stelle mini, bygge lego og dibbe. Snart i dusjen nå...

Skrevet

Oj, effektiv du! :-O

Jeg og mini sitter her å glor barnetv vi, skal å bade om 1,5 time på badeland :)

Skrevet

Oi..super mamma og super husmor! Jeg har kun stellt begge ungene og sett litt på barne tv. Storebror har fått et eple og jeg en kopp kaffe. Mannen sover og lillebror sover første luren nå!

Ha en god dag

Skrevet

Himmel og hav:)

Jeg har kokt kaffe og egg og kledd på minsten... Rydda på kjøkkenet også da..

Skrevet

Jeg sitter i sofaen og ser på barnetv med PC i fanget...har spist 5(!) knekkebrød med banan og skal snart lage meg litt god kaffe...Fr prøve kle på meg snart også:)

Skrevet

har jo selvsagt badet to unger og kledd på de også da...knis..og gitt dem litt sånn "førfrokost"....knis...:-)

Skrevet

Nei, supermummy, du må nok gi fra deg nicket ditt, hehe

HI, jøss så effektiv på morgenkvisten. Når stod dere opp da?

Skrevet

hihi...ja, kanskje jeg burde være murmelmamma...

Skrevet

vi var oppe litt over kl 7....effektiv når jeg setter i gang..men nå sitter jeg her med en te-kopp..og sløver....så nå har jeg vel gjort mitt for i dag....-) men er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ deilig vær i dag..så gidder ikke la noe holde oss inne etter frokost..

Skrevet

Wow....nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet(men bare nesten) med tanke på hva jeg har gjort idag...

Våkna klokka seks av den hylende vekkerklokka til mannen min(denne vekte selvsagt også minsta)

Ammet i senga

Leverte minsta til mannen min, og spurte med dådyrblikk om han kunne ta henne frem til han måtte reise på jobb.

Sov en time til.

Sto opp.

Kledde meg og stelte meg.

Lagde frokost til meg og minsta....spiste.

Eldstemann våknet.

Lagde frokost til han, nå sitter han i pysjen og ser barne tv.

NÅ skal jeg drikke kaffi.

Jeg er altfor flink til å utsette ting..som f. eks husarbeidet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...