Gå til innhold

Vondt i magen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I går formiddag fikk jeg plutselig sinnsykt vondt i magen, rett til høyre for navelen. Har hatt det slik en gang før, men da forsvant smertene etter noen timer. Denne gangen har jeg hatt disse smertene i snart ett døgn!! Trodde det var ligament båndene som strekkes, men det skal vel ikke gjør ekstra vondt i magen når man pisser??

Det er ikke uvi for jeg har ikke proteiner i urinen, og det er heller ikke forstoppelse.

Hadde nesten så vondt sist svangerskap også, men da var det blindtarmen som var betent. Hvis ikke den har til vane å vokse ut igjen, så aner jeg ikke hva dette kan være! :P

Noen som har noen gode forslag til hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan väre magakatarr. Har jeg selv hatt og det er fryktelig vondt.....

På meg så kom det vonde i tak, nesten som rier. Pröv med å kjöpe noen syrenöytraliserende tabletter.

Lykke til:-)

Skrevet

Jaså, er det magekatarr? Jeg hadde sånne smerter da jeg var 2 måneder på vei andre gangen jeg var gravid. Fyfaen hvor vondt det var!!! Det satt på høyre side nederst i magen og kom nesten i rier, jeg trodde den gangen jeg var i ferd med å abortere eller at jeg hadde fått blindtarmbetennelse. Men heldigvis gikk det over av seg selv etter 2 døgn. Men fyttehelvete hvor vondt det var!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...