Januarbaby2014 Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Hei. I går formiddag fikk jeg plutselig sinnsykt vondt i magen, rett til høyre for navelen. Har hatt det slik en gang før, men da forsvant smertene etter noen timer. Denne gangen har jeg hatt disse smertene i snart ett døgn!! Trodde det var ligament båndene som strekkes, men det skal vel ikke gjør ekstra vondt i magen når man pisser?? Det er ikke uvi for jeg har ikke proteiner i urinen, og det er heller ikke forstoppelse. Hadde nesten så vondt sist svangerskap også, men da var det blindtarmen som var betent. Hvis ikke den har til vane å vokse ut igjen, så aner jeg ikke hva dette kan være! Noen som har noen gode forslag til hva det kan være?
isprinsessan Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Det kan väre magakatarr. Har jeg selv hatt og det er fryktelig vondt..... På meg så kom det vonde i tak, nesten som rier. Pröv med å kjöpe noen syrenöytraliserende tabletter. Lykke til:-)
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Jaså, er det magekatarr? Jeg hadde sånne smerter da jeg var 2 måneder på vei andre gangen jeg var gravid. Fyfaen hvor vondt det var!!! Det satt på høyre side nederst i magen og kom nesten i rier, jeg trodde den gangen jeg var i ferd med å abortere eller at jeg hadde fått blindtarmbetennelse. Men heldigvis gikk det over av seg selv etter 2 døgn. Men fyttehelvete hvor vondt det var!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå