Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Jeg bruker bare laptop når jeg er på nett og ligger da ofte på sofaen med den på magen :-) Er det farlig tror dere?? med tanke på stråling osv?? har og gjort noen tanker om at spiren blir overopphetet når maskinen har stått en stund og det varme godt mot huden? kanskje beibisen ikke syntes det er like godt? Noen som vet??
babysjuk82 Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vet ik,men trur ikke d e farlig.kansje ik ha dn direkte på magen.
Marius06 + tvillinger Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Er ikke varmen fra laptopen som er farlig, men stråling, spesielt hvis du har trådløst nettverk. Leste akkurat noe i forrige uke om dette. De vet ikke sikkert om langtidsvirkning på dette. Så, de anbefaler i hvertfall en tykk pute på fanget og laptopen oppå der. Ikke skjønner jeg helt at det er nok, men....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2008 Å dæven :-( Æ har åsså hadd laptopen på magen hele tia... Håpe nu ik æ har utsatt spira for stråling som skade dn??? E fanimæ så mye man må tenke på som gravid..... :-( Man blir jo hysterisk hær av å tænke på alt man kan ha gjort galt bare på de få ukan man har visst at man e gravid.
ChellBell - har født! Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Laptop på magen er ikke farlig. De signalene som går igjennom luften ved bruk av trådløs ruter går gjennom deg uansett, det samme gjør alle microbølgestråler og fra telefonen. Jeg hadde vel i aller første rekke bekymret meg for mobilen... men faktum er at vi alle får stråler gjennom kroppen hele tiden, hver dag - og sånn er det i den tidsalderen vi lever i. Ikke så mye å gjøre noe med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå