Gå til innhold

Daniel 28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Danny, du må nok bare inrømme at du er den godgutten som alle på hønsesiden ønsker å ville ha...............litt sånn, myk mann/gutt som går så lang til å kjøper blomster he he=)

Skrevet

hun fortjener jo blomster, kjæresten min altså.

Skrevet

Det gjør hun sikkert..........men har virkelig ikke blomster gått ut på moten ennå?

hva kjøper du da........please ikke si roser=)

Skrevet

Dæven............danny........du har vel ikke hokcey sveis også=)

Skrevet

Roser er nydelig og blomster til den man elsker er på ingen måte utdatert. Jeg ville blitt veldig glad for roser, det er romantisk og en flott gest, men her må jeg nok kjøpe dem selv :(

Skrevet

jeg har ikke håkkisvæis nei, men det tror jeg du har.

har man hockeysveis om man kjøper roser til dama si? hvor på landet er du fra?

Skrevet

hva har skjedd siden du føler hat for en type blomst? det lurer jeg på..hehe

Skrevet

Pøh, sier du bare fordi du aldri får roser rotta;)

Skrevet

Det er ingen overraskelse av Angelica er en harry dame, det lyser lang vei.

Skrevet

Liljer er vakrere enn roser:)

Skrevet

Tja... Roser er for meg synonymt med død... Vil helst ikke ha en blomst som minner meg om død, for å være ærlig.

Dessverre mottok jeg roser for ikke så lenge siden. Trist.

Skrevet

ok siklerotte

for meg er roser kjærlighet

du får heller fokusere på tanken bak neste gang noen gir deg roser

Skrevet

Ja, det er jo forskjellig fra person til person... Men jeg er ganske snar til å si ifra hvis noen spør, eller hinte det litt innpå;)

Klart man heller bør fokusere på tanken bak, men det er ikke alltid like lett. Assosiasjonen er og forblir den samme!

Skrevet

Siklerotte...

Hvilken er den peneste blomsten du vet da?

Skrevet

Jeg vet ikke...

Liljer, Frangipani, daisy, blåklokker eller lilacs... Elsker dem alle:)

Skrevet

Liljer, daisy, blåklokker og lilacs brukes også i begravelser. Nelikker er utdatert.

I de bårebuketten jeg har kjøpt har jeg alltid valgt roser... for meg er roser et tegn på kjærlighet!

Skrevet

Det gjør de helt sikkert....

Men jeg har mitt forhold til roser fordi det alltid er hva jeg har forbundet med død. Jeg ville ikke valgt roser i en begravelse, hvis jeg selv fikk velge... Fordi jeg bare synes det er fryktelig trist. En blomst jeg blir veldig trist av å se...

Så da velger jeg heller levende blomster, med mye farge osv... Men klart, folk forbinder forskjellige blomster med forskjellige ting. For meg er bare roser veldig trist.

Skrevet

Skjønner tankegangen...

I min onkels begravelse hadde vi Gerbera i rosa og oransj, det var hans favorittblomst:o)

Skrevet

Se, det er sånt jeg synes er fint... :)

Man er kledd så trist, så da kan man egentlig gjøre begravelsen så glad som det går an:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...