Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #1 Skrevet 16. mars 2008 Han har sett jenta si på 5 mnd hver lørdag på sine premisser.kommet og gåttsom han ville.Han som valgte å gå fra meg.Jeg elsker han ennå,og har derfor latt dette skje.Vi har på en måte vært en liten fam disse lørdagene,bare at jeg har tatt det meste av stellet på tutta.Så i dag gav han beskjed at han ikke orket å ha samvær med henne mer.Stakkars unge.Jeg er helt fortvila og har grått i hele dag.Hvordan går det ann å avskrive sitt eget barn? Jeg forstår det ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Vil nok tro at det kanskje er deg han ikke orker samvær med siden han merker at du har følelser enda, ikke henne... Det er sikkert enklere for ham å si at han ikke vil ha kontakt med sin datter likevel. Hør med ham om det er annerledes om han har henne noen timer hver lørdag alene, og si at han ikke må avskrive sin datter bare fordi han ikke har utviklet farsfølelse enda (dette kommer!) og fordi han synes det er vanskelig å måtte møte deg samtidig. Skjønner at du er lei deg, men det ordner seg nok! Lykke til .
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Forstår tankane dine, men det går bedre enn du trur:) har samme erfaring; her har bf litt kontakt med eldste, men ingen kontakt med yngste. Ho er berre min unge:) det går faktisk kjempbra:) Gløym bf, og ver der for ungen din:)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har spurt hele tiden hvordan han synes samværet fungerer.Sagt at han kan ta henne med seg noen timer eller ha henne hos meg når jeg ikke er der.Men det vil han ikke.Når han har vært her ligger han i benken og ser på tv eller sitter med data.Han vil gjerne spise middag med meg og han prøver alltid å få sex når han er her.Det får han ikke.Har han sagt han ikke vil være med meg skal han jammen ikke få sex heller. hilsen HI
Kosel Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Du kan jo ikke mene at det er helt greit at bf velger bort det ENE barnet deres...?? Stakkars jentungen, hva med når ho blir større og begynner stille spørsmål ved hvorfor søster/bror får dra til pappa men ikke ho... nei vett du hva!!! Det går ikke ann!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 en venninne av meg har to barn med samma mann. de var ikke sammen da minste mann ble født. og siden han ikke har vist noe interesse for å bli kjent med minstemann så har han heller aldri blitt det. men han har eldte mann (som er 2.5 år eldre) en gang i blandt. men aldri han minste. moren syns det er kjempe kipt at det er sånn.. men hun vil jo ikke sende fra seg minsten når han ikek kjenner faren sin. hun kan jo ikke tvinge han til å ha han heller.. samtidig så har hun ikke lov å nekte han å ha eldstemann..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Ho er ikkje så lita lenger:) Det er ingenting eg kan gjere med det, bf's valg.... Derfor gjer eg det beste utav det, Kva anna skulle eg gjere?? Nekte eldste å reise dei få gangane i året det er aktuelt? Vi kunne ha skreve 100 samværsavtalar, men praksisen ville ha vore lik som no. BF gidd ikkje, og det er realiteten....
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #8 Skrevet 16. mars 2008 Pleier ikke være her inne, men må si det er så trist å lese slike innlegg... Det er sååå mange umodne mannfolk som aldri skulle hatt barn!:-( Jeg synes virkelig synd i datteren din...hvordan kan en far si noe slikt? Pass godt på deg selv og din lille datter....dere begge fortjener så mye bedre.
Gjest marie-s Skrevet 16. mars 2008 #9 Skrevet 16. mars 2008 Bare så det er sagt, hvorfor gidder du å felle en tåre over en slik far? Tror du virkelig han kommer til å bli bedre? Eller la meg sette det litt på spissen "Hadde det vært greit for deg om datteren din fikk seg en slik type i fremtiden?" Drit i han, kom over han, det finnes nok mange andre menn der ute som faktisk bryr seg om barn selv om det ikke er deres barn og som kanskje vil være en mye bedre rollefigur enn den biologiske faren. Tenk deg å få barn nummer to med en slik mann som kun tenker på seg selv da, det ville jo vært å bo sammen med 3 barn. Våkn opp og dropp han, vis han at du ikke bryr deg, la han seile sin egen sjø så kan du heller si til han at han kan fint får se datteren når han vil men da må han gi beskjed en uke på forhånd samt holde avtalen. Og for all del ikke gi han sex, om du skal gi han noe som helst så får kan det heller være en histore om hvor fantastisk han nye typen du har møtt er, det er nok noe som får mange menn til å se rødt og ta seg sammen selv om de egentlig ikke er intressert.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 17. mars 2008 #10 Skrevet 17. mars 2008 mai ifjor var jeg i samme situasjon som deg HI, jeg fikk barn med en jeg elsket over alt på jord, men han kun utnytta meg, for å få sex, mat,røyk osv.. han hadde samvær med vår datter men prioriterte heller fest og andre damer.. så hver gang vi hadde avtaler så skufta han de unne for å møte kompiser og lignende.. han sendte meg meld i mai om at han ikke ville ha samvær lenger med dattera vår, fikk tlf og brev av advokaten hans oxo slik at det ble "lov" at han ikke skulle ha samvær med henne lenger.. jeg var knust og skikkelig lei meg, ikke på mine vegne men dattera vår, at hun skulle være så uheldig og ikke vokse opp med faren sin pga meg og han hadde problemer oss i mellom.. det tok meg en stund før jeg ble vant til tanken, og dette gjorde meg faktisk sterkere, for jeg følte at jeg ble en bedre mor av å være alene med henne, enden på denne visa er det at nesten 1 år etterpå så har jeg møtt verdens nydeligste gutt, vi har vært sammen i 7 mnd nå og han tar på seg hele "farsrolle" ansvaret på min datter.. det jeg prøver å si til deg er at skjebnen har bedre ting i vente for deg, bare ta tiden med følge og bruk det du har av tid på barnet ditt, snart så møter du en som vil elske både deg og ungen din =) føler skikkelig med deg for veit åssen denne situasjonen er, men tiden leger alle sår.. du må gjerne sende meg en pm om du vil snakke eller no, hjelper utrolig mye å snakke med andre! sender en god klem
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #11 Skrevet 19. mars 2008 Gutten min har også en sånn far. Skikkelig trist. Jeg passer på å ikke mase, vil så gjerne at han etterhvert vil ha kontakt. Men, nå har det gått såpass lang tid at jeg kanskje burde si enten eller...., men tør ikke det, for det kan jo frarøve han en far... for kanskje han kommer en dag hvis jeg lar døren stå åpen..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #12 Skrevet 19. mars 2008 Fy faen for en dritt. Nå er det ekstra viktig at du er der for jenta di, dette fortjener ikke et barn som aldri har bedt om å bli født engang. Lykke til, jeg håper ikke du elsker en mann som ikke VIL være far for barnet deres lenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå