Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har vanligvis helt normal 26 - 28 dagers syklus, og pleier å blø ca tre dager. Denne gangen hadde jeg først bare litt rosa på papiret i tre dager, så blødde jeg en og en halv dag, så ingenting en dag og så blødde jeg litt igjen en dag... Var ikke dette merkelig???
*shehasmyheart* Skrevet 16. mars 2008 #2 Skrevet 16. mars 2008 Den kan jammen være snodig den tanta;) Har oppført seg rart her også noen ganger siste halv-året. Noen ganger er det bare sånn, uten noen forklaring. I mitt tilfelle var/er det 2 cyster som krøller det til for meg. Lei av det:( Se det ann en syklus til. Er det fortsatt noe rart, kan du jo bestille time hos gynekolog feks? Trenger ikke være noe alvorlig:) Ha en fin dag:)
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Takk for svar, silje! Har bestillt time til etter påske til fastlegen min. Begynner jo å bli litt bekymret nå når vi har prøvd så lenge, så synes det er greit å sjekke litt om noe er galt... Vi er i vår 10.pp nå. Du da, Silje, prøver du¨å bli gravid?
*shehasmyheart* Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Ja, vi prøver også Vi bestemte oss i august for å prøve. Gravid i september, men hadde dessverre en sa:( Men tenkte at da går det sikkert ikke så lenge før jeg er gravid igjen. Men det var feil. Gikk til gynekolog, og han fant da disse to cystene. Som vistnok kunne gjøre det litt vanskelig. Venter på at de skal sprekke! Skal inn til sjekk etter påske. Er de der fortsatt tror jeg at jeg ber han gjøre noe med de. Så vi kan komme oss videre på en måte:) Vi har en datter som fyller to i slutten av juni:)
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Lykke til da, silje! Håper det klaffer for dere snart! Ha en fin påske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå