Gå til innhold

Tante ugly oppfører seg merkelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vanligvis helt normal 26 - 28 dagers syklus, og pleier å blø ca tre dager. Denne gangen hadde jeg først bare litt rosa på papiret i tre dager, så blødde jeg en og en halv dag, så ingenting en dag og så blødde jeg litt igjen en dag... Var ikke dette merkelig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan jammen være snodig den tanta;) Har oppført seg rart her også noen ganger siste halv-året. Noen ganger er det bare sånn, uten noen forklaring. I mitt tilfelle var/er det 2 cyster som krøller det til for meg. Lei av det:( Se det ann en syklus til. Er det fortsatt noe rart, kan du jo bestille time hos gynekolog feks? Trenger ikke være noe alvorlig:) Ha en fin dag:)

Skrevet

Takk for svar, silje! Har bestillt time til etter påske til fastlegen min. Begynner jo å bli litt bekymret nå når vi har prøvd så lenge, så synes det er greit å sjekke litt om noe er galt... Vi er i vår 10.pp nå. Du da, Silje, prøver du¨å bli gravid?

Skrevet

Ja, vi prøver også:) Vi bestemte oss i august for å prøve. Gravid i september, men hadde dessverre en sa:( Men tenkte at da går det sikkert ikke så lenge før jeg er gravid igjen. Men det var feil. Gikk til gynekolog, og han fant da disse to cystene. Som vistnok kunne gjøre det litt vanskelig. Venter på at de skal sprekke! Skal inn til sjekk etter påske. Er de der fortsatt tror jeg at jeg ber han gjøre noe med de. Så vi kan komme oss videre på en måte:) Vi har en datter som fyller to i slutten av juni:)

Skrevet

Lykke til da, silje! Håper det klaffer for dere snart!

Ha en fin påske!!

Skrevet

Lykke til dere også:) God påske:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...