♥sebastian3003♥ Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 vi går igjennom en litt trasig periode nå.. men føler egentlig vi ikke har vært de samme siden minsten ble født.. har prøvd å håpet at det skal bli det samme, men jeg føler det ikke. Tror dere kanskje det at vi har vokst fra hverandre etter vi fikk et barn??? jeg vil at alt skal bli som før, men jeg er redd det ikke lar seg gjøre. Vi har alltid vært veldig forskjellig. han fra en rikere familie og jeg fra en gjennomsnittslig familie med skilite foreldre og 4 brødre og en mor som betyr hele verden for meg. selv skjønner han ikke nærheten i vår familie, og jeg skjønner ikke avstanden i deres familie.
Imsdal 1976 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg kan bare si at jeg tror du opplever noe som er veldig normalt. Selv kan jeg si at vi er ikke de samme som vi var før vi fikk barn. Vi har det heldigvis veldig bra sammen fortsatt,men vi er først foreldre og etterpå kjærester.Jeg kan også si at jeg noen ganger savner noe av det vi hadde før vi fikk barn Vi har to barn med 15mellomrom så vi har rett og slett bare innsett at vi har et par hektiske år foran oss. Så når det er sagt så håper jeg at dere finner ut av det og at dere gir dere selv og sammen litt tid og forståelse for den korte perioden med små barn. Alle småbarns foreldre som jeg kjenner har opplevd dette i større eller mindre grad. Håper dere finner ut av det:-)
♥sebastian3003♥ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Jeg begynner jo å skjønne at det er vanlig, men her hjemme får jeg liksom høre at alt ligger på meg. Jeg har forandret meg, og jeg kan umulig like meg selv siden jeg er 20 kilo mer enn jeg var før jeg ble gravid.. Så jeg blir bare litt fortvilet!! Samboer er veldig vanskelig å snakke med. Alt blir tatt bokstavlig og må gies med teskjee ellers så forstår han ikke. Så det er vanskelig å forklare han hvordan jeg har det.
Imsdal 1976 Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Uff, det høres ikke koselig ut.Dere hadde jo virkelig hatt godt av å prate sammen,men det skulle vel ikke være så enkelt nei. Noen perioder er jo ofte tøffere enn andre så da må man bare prøve bremse opp og tenke kjærester igjen. Kanskje dere har barnevakt så dere kan date litt igjen? Prøve å gjøre noe dere likte å gjøre før dere fikk barn og alt alvoret og ansvaret kom inn i forholdet.
♥sebastian3003♥ Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2008 Det er der forskjellene kommer inn nemlig, for sambo liker å sitte hjemme, mens jeg kunne hatt hele uken full av ting og gjøre. Ikke liker han å spise ute, ikke liker han å gå på kino. Så vi gjorde ikke så mye før vi fikk bsrn heller. Da bodde vi i oslo og hadde ingen venner urndt oss, så da hadde vi fester, men det er jo ikke så romantisk :) Så vidt han blir med for å handle mat, slipper han det så er han førnøyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå