Gå til innhold

koser dere med barna når de sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare med og minstegutten som er hjemme i kveld så for en times tid siden gikk jeg inn til han og løftet han forsiktig ut av sengen og satt meg med han på fanget og bare nøt øyeblikket.

Han blir 2 til sommeren så alt er full fart om dagen.

Var så deilig å ha han på fanget og høre den rolige pusten hans og se han sove så rolig.Satt helt stille i 20min.

Skal sies at jeg ikke vekker han, men jeg synes det er så fantastisk å kunne nyte disse øyeblikkene siden dagene går så fort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, passer på å gjøre det om dagen. Må jo få sove i fred, stakkars!

Skrevet

Ikke raart du har ludderet som nick;-)

Skrevet

oi, det hørtes da koselig ut! Men her i huset er det ikke mulig å gjøre sånt. Når prinsen sover så må han få sove i fred og siden vi en lang periode hadde skikelig problemer med å få han til å sove, så tør jeg ikke utfordre sjebnen.....

Men til sammenligning så sovner han jo av og til i bilstolen og da blir det jo litt sovekos på fanget eller skuldra mi før han våkner eller jeg legger han i senga si. Det er så kjempedeilig stund:)

Skrevet

Så koselig. :)

Babyen får mat et par ganger om natta, koser litt på henne da.

Skrevet

Hm :-s

Fordi jeg ikke lar ungen min sove i fred? javel ;-)

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke... Synes ikke noe om og ta han opp av sengen om han sover på natten.. =)

Skrevet

Setter meg på senga, ved siden av gutten min og koser han over hodet/håret og kinnet..Uten å vekke han da...Han er 4 år og nå kommer han til å bli så fort stor.. så må passe på..=o)

Skrevet

jo, jentungen er 7 og elskar mammas seng; når eg legg meg, har vi alltid lita kosestund. enten så søv ho gjennom "kosen", ellers så er ho sånn litt våken og kosar med:) Beste tida på døgnet:)

Skrevet

Før jeg blir slaktet så må jeg vel si at jeg har gjort det en gang og det i kveld,og som det sto så våknet han ikke, han sover veldig tungt så jeg hadde helt klart ikke tatt han opp fra sengen om jeg hadde vært usikker på om han ville våknet.

Skulle ikke skrevet innlegget siden det blir noe missforstått:-)

Men det er jo kun min egen feil:-)

Skrevet

gutten vår ligger i vår seng, så når jeg legger meg så ligger hab i armkroken min og sover.. utrolig deilig :) :) Jeg skjønner akkurat hva du mener med å nyte det. Gutten min blir 2 år om 15 dager.

Skrevet

Å Gud nei!!! Når jeg endelig har fått alle mine tre i seng så nøyer jeg meg med å pakke rundt dem dyna, nusse på kinnet og beundre dem litt mens de sover....jeg er LIVREDD for å vekke dem....hehe

Skrevet

Jeg er stadig vekk innom henne og stryker henne over håret og forteller henne at jeg elsker henne og takker henne for nok en fantastisk dag. Pluss litt natt amming da

Skrevet

Hender jeg går å legger meg ved siden av henne når hun sover middagslur, og om hun våkner tidlig i helgene og jeg vil sove videre tar jeg henne opp sengen vår også ligger hun inntil meg å koser i en time eller to hehe :)

Synes det er helt herlig å ligge sånn, hun er jo så god å kose på.

Ekstra skjønn er hun når hun tror jeg sover også ligger hun å susser meg på kinnet og i pannen.

Hun blir 2 år i april.

Skrevet

Jeg tar de ikke opp nei!

Ser på dem (lenge noen ganhger) og hender at jeg kysser dem forsiktig på pannen og kinnet......... men synes de skal få sove i fred ja!

Skrevet

Tar han ikke opp, i fare for å vekke han. Men noen stryk og kyss på kinnet blir det som regel hver kveld =)

Skrevet

Ååå, hørtes koselig ut :)

Dessverre er det ikke mulig med min, han våkner og begynner å grine.

(når samboeren er borte eller jeg er hjemme i Åfjord så løfter jeg han over i min seng, og da våkner han med engang. Men sovner med en gang hodet treffer puta.. :P )

Når han var baby sov han i fanget mitt hver dag, frem til iallefall 5-6mnd.

Og samsov på natten. Var jo alene med han så.. :)

Savner den tiden.. :)

Skrevet

Ja! Men nå ligger han i sengen vår da, så jeg slipper å ta han opp for å gjøre det;)

Skrevet

Vi samsover, så vi koser hele natta vi!:)

Skrevet

Gjorde det i natt.. strøk han over håret mens han lå og duppet.. Men det er fordi han lå på akuttmottaket i nesten 10 timer og var redd og hadde vondt.

Vanligvis hjemme gjør jeg det ikke.. Jeg går vanligvis inn og susser han på panna og brer over han når jeg legger meg bare, men i dag var det jo litt utenom da.

Skrevet

Gjør ikke det her nei... Hun våkner bare jeg stryker på henne om natta. Ikke får hun sove i min seng heller, hun vil bare herje og leke der.

Savner den tiden hun sovna i fanget om kvelden når hun fikk melk,da måtte jeg kose en stund før jeg la henne ned ja :) Så her må vi passe på at kosing og beundring av verdens mest perfekte unge skjer på dagen :)

Og ja, HI , dagene går så altfor fort! Mi ble nettopp 2. Det føles som i går at jeg fikk henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...