Gå til innhold

Hvor mange av oss er nybegynnere her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har akkurat startet prøvingen med nr. 1???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si jeg blir litt skremt, for jeg syns jeg leser om så mange som har hatt flere SA og sånt. Er det så vanlig??? Jeg må innrømme at jeg er ganske grønn på dette området.

Skrevet

jeg er i første pp på nummer en!:)

jeg venter spent på ikm jeg nå:)hehe

det er visst mer vanlig med sa enn man hadde trodd for det er veldig mange som mister i sa uten å være klar over at man faktisk har vært gravid.

Skrevet

Tror nok at de som har SA osv kan være over representert her..

Tenk på alle de gravide som IKKE er på BIM.

Er nok bedre å ikke tenke på det, har hvertfall jeg bestemt meg for å gjøre - så godt jeg kan :)

Skrevet

Har hørt at NESTEN alle jenter opplever en sa/ma i løpet av livet,om de merker det eller ikke.Jeg har vært gravid 4 ganger hvor jeg har gått fult ut en gang. Mistet i SA første ganga jeg ble gravid, andre ganga fikk jeg ei nydelig datter nå 1 år, tredje gangen var det så vidt jeg viste det siden det var 4+4 og prøvde ikke bli gravid. Fjedre gangen var etterlengtet, prøvde i 1/2 år før det klaffa(ikke lenge, vet det, men for meg var det langt) men det endte dessverre i en MA.

Men det positive er at kroppen gjør jobben sin! Og godt å vite at jeg kan bli gravid. Min tur kommer igjen.

Hvis en ikke har vært igjennom en sa/ma før så må en ikke gå rundt å bekymre seg, det er ikke bra! En må egentlig tenke at det skjer ikke meg, det er vanskelig men en vil nyte graviditeten mer da!

Håper spiren din sitter denne pp! Ikke bekymre deg!!Lykke til!

Skrevet

eg er i min 1.pp.

dette kan jo bli spennende:D

men eg har en følelse av at eg kommer til å ha problemer. pga. spotting f.eks.

men gleder meg hvertfall til åbegynne med prøvingen

Skrevet

Jeg er også i min 2 pp, så føler meg som en skikkelig nybegynner her :) Orker ikke tenke så mye over det, prøver å nyte kjærligheten og livet istendenfor.. Men babytankene ligger litt i bakhodet hele tiden ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...