Gå til innhold

I kveld er jeg litt stolt over meg selv.

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Hadde en tråd her i går om mine plagsomme tanker om at sambo skal finne en bedre en når han er på byen (jeg forteller ham selvfølgelig ikke om disse tankene)

i dag er sambo ute med kompisene, og jeg tenker ikke sånne tanker i det hele tatt. Eneste jeg gjør er å savne ham litt=)

Syns jeg har vært flink i dag jeg, og fortjener å få skryte litt over meg selv .det er absolutt ikke typisk meg å være rolig og ikke være deppa når sambo er ute uten meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*skryte masse av Rebel*

Tenker også på hvor "lett" det ville være for gubben å finne noen bedre enn meg ... men han er fornøyd som han har det, og da skal jeg heller bruke energien min på å glede meg over det :-)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Ja, når han først er der ute er det godt å kunne slappe av og ikke bare tenke på hvilke andre jenter som er der. han har jo ringt meg 3 ganger allerede i dag, og sier at han baaaare snakker om meg og mini... hehe=)

Og så fortalte han at kompisene hadde sagt at han måtte ta godt vare på meg og at de var veldig glad for at det var jeg som var damen hans og mammaen til babyen hans, fordi jeg var så "ordentlig". hehe, så da ble jeg jo enda stoltere=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...