*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 .....at det er flaust med barneutstyrsbutikker i München. Hehe, hadde trodd det var noen fler en de jeg fant. De har jo så mange på nettet. Jaja klesbutikker har de jammen flaust av i hvert fal hihihi=) Rart uansett hadde trodd det var en del jeg. Men H&M har de jammen 4-5 stykker på 500m *riste på hodet* Jaja skal nok på C&A, Galleria Kaufhof og Karstadt i hvert fall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå