Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Min kjære fjortis som er et fyrverkeri til tider har som jeg har fortalt tidligere vært initiativtaker til at ungdommen i vårt nærområde skulle få sin egen ungdomsklubb. Hun tok kontakt med politikere i kommunen og med avisen i byen og satte i sving sakene. Enden på visa ble at Manuela Osmundsen rakk å bevilge 250.000 kroner til ungdommene, de har nå klubb 3 kvelder i uken. De har handlet inn utstyr, møbler og andre ting de trengte og sitter i styret selv. Hun og vennene.......jeg er så stolt av henne:-) Fy flate det er tøft at fjortiser tør synes jeg:-) Nå er gjengen jammen også nominert til ungdommens kulturpris i fylket!!! Er de flinke eller?
Natteravnen* Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 WoW! flink jente som tar initiaitv dette! -skal noke til å klare dette, så det er godt jobba altså! trur nok ho har gått en god skule.. ( som vi sei på møre)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Ja jeg synes det er utrolig flott og ser jo hvordan selvsikkerheten blomstrer når ting blir gjennomført. Det beste med hele denne saken er at hun som jobber med barn og unge i kommunen virkelig brenner for dem, og har alltid gjort det. Hun har innført ferieklubben den gangen hennes egne barn var små, fordi hun så behovet for ungene å ha steder å være i blant annet vinterferien og høstferien, da de færreste foreldre har mulighet for å ta fri i slike ferier. Hun involverer dem og lar dem være med og ta viktige avgjørelser. De får være med og planlegge og ta ansvar for handling, ansettelser etc. De føler seg virkelig sett! Og de vokser masse på det:-) Skulle ønske det fantes slike brennende engasjerte voksne i enhver kommune:-)
Karomamma Skrevet 17. mars 2008 #4 Skrevet 17. mars 2008 Utrolig kult, så flinke de er!! Epler faller vel ikke så langt fra stammen kanskje....? Tenker på engasjement
♥Snulder Skrevet 17. mars 2008 #5 Skrevet 17. mars 2008 Stortinget neste!!! Så kan hun lage vei i vellinga:=) Du har all grunn til å være stolt over jenta di!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2008 Klart stolt ja:-) Kan vel koste på meg det når jeg ser resultatene av snart 15 års oppdragelse:-) Hun eldste på 20 har jeg liksom ikke bekymret meg så veldig for, men hormonbomba har gått litt varm innimellom. Men synes rett og slett jeg ser en viss utflatning av hormonnivået og nyter det til fulle:-)
Tiggywinkle Skrevet 17. mars 2008 #7 Skrevet 17. mars 2008 Så flott, du har all grunn til å være stolt. Utrolig bra at de brenner for noe og ser resultater av jobben de gjør, og så lærer de jo mye på veien også. Det er verdifullt senere i livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå