--{--{-@solstråle Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 prøver med ny tråd:) jeg hadde tenkt på carena easy, men vet ikke, hva med carena swing?? eller noen andre?? dette er ei vogn jeg kommer til å bruke til trilling i kjøpesenter o.l, ei vogn som kan ligge i bilen ...
--{--{-@solstråle Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2008 haha...litt skrivefeil her..kremt.. det skrives vel anbefale?? hihi
Kosel Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Er vel ikke akkuratt en såkalt "trille" hehe, men jeg syntes de ofte er så guffene å trille på. Jeg har kjøpt en Akta Graco "Trekko" til mini på 8mnd og er suuuuuuperfornøyd med den. http://www.akta.se/o.o.i.s/54 har kjøpt den i burn/limegrønn. Den er veldig lett å håndtere. slåes sammen i en håndvending og får lett plass i bagasjen på lille yarisen min;) Står at den veier 15kg, noe jeg ikke fatter å begriper. virker overhodet ikke så tung. jeg endte opp med denne i stede for en reisetrille til sydenturen da jeg mååååå ha en vogn det er mulig p gå tur med og legge ned ryggen så mini får sove. Jeg gav 1600NOK og da kom den med en vognpose foret med fleeze, regntregg ig en oppbevaringspose til feks regntrekk,mygnett,vognpose..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå