Gå til innhold

Au,flere som merker noe til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå de siste ukene får jeg skikkelig strekk smerter fra ja rundt "eggstokkene" sånn ca og ned i lysken da jeg strekker meg.Har ikke merket noe til dette før men nå kan det være skikkelig ubehaglig til tider.Er i uke 35.

Flere som merker noe til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er slik at det strekker seg og det gjør veeeeldig vondt så er det bare det at livmoren strekker seg...Har hatt det kjempe lenge og det er ikke så veødig deilig nei....Jeg merker det mest om jeg snur meg fort i senga eller om jeg har stått bøyd lenge og skal strekke meg ut igjen på en måte...er visst helt normalt:')

Skrevet

Ja, det er visst disse ligamentene det :) Jeg merka ikke noe til dem i begynnelsen når "alle andre gravide" kjente dette, men de kom fra uke 33 eller noe :)

Helt normalt er det visst. Jeg kjenner det også godt om jeg snur meg for raskt (haha, ikke akkurat som jeg kommer meg raskt rundt lenger) eller har sittet i samme stilling lenge, men de kan komme når som helst. :)

Skrevet

Aha hadde glemt bort de der jeg;)

Har lissom ikke merket noe særlig til dem før nå,er jo drit vondt hvis jeg legger meg rett,oxo jeg som synes det er så godt og strekke litt på kroppen,men tør ikke det så veldig mye nå lenger for ender jo i "kramper" så det holder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...