Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir han alltid så veldig på når han synger eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi diskutere på MSN?? LOL

Nei, han er fantastisk flink til å variere bruken, syns jeg da. Men i og med at jeg er blodfan så er jeg så objektiv så:P

Skrevet

Hehehe. ;)

Skjønner ikke helt greia med han jeg altså, men jeg gir det et forsøk nå.

Noen flere sanger man bør høre?

Skrevet

Ja, absolutt:) Hvis du vil ha en total forandring kan du jo høre på Machine.. Samma fyren, har med seg en ekstremt dyktig musiker ved navn Herbie Hankock. Interessant, men flott resultat! Syns jeg da:P Kommer liksom litt an på hva du er ute etter også, jeg syns han har nok italienske og spanske svisker nå, men det kan jeg ikke si høyt for da blir jeg vel hudfletta av de andre BLOD-blodfansa:P

With You er flott, litt mer pop. L`ultima Notte er en knallsviske, men teksten der er så bra!!! (Perche sara, l`ultima notte insieme a te... mmmmmm)

Er også bittelitt lei You Raise Me Up, men Gira Con Me, Lullaby og Weeping er fantastiske! (bortsett fra February Song er de favorittene mine:P)

Skrevet

Den sviskesangen kan du ha for deg selv, altså.

Klarte noen seknunder bare.

Hehe. ;)

Da prøver jeg en av de andre favorittene nå.

Han har jo en flott stemme, men sangene..Hmm.

Hehe

Skrevet

Weeping har en fantastisk historie bak seg også. Josh reiste til Sør Afrika, og fikk høre denne sangen. Det er en mann som har skrevet teksten som har sittet i fangenskap under apartheidregime, og den handler om drømmene hans rundt det som skjer når friheten endelig kommer.... Jeg syns den er flott!

Skrevet

Hvis ikke du syns det er i nærheten av bra skal jeg ikke tvinge deg:P Men du går glipp av noe stort..... ;)

Er vi ikke et vakkert par, forresten...?

IMG_0485.jpg?t=1205625675

Skrevet

Nåååh, ;)

Hehe, så søte.

Stemmen hans er jo kjempefin, men jeg får litt ugh-følelse av sangene.

Hæhæ

Skrevet

Hehe, deg om det:) Vi andre får heller kose oss med Josh som den store stjerna under oppsetningen av "Chess in concert" i Roal Albert Hall i mai:P

God natt!

Skrevet

Remember when it rained, en av hans beste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...