Gurine Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Håper du har tid til å spå oss Ser du noen graviditet nå, eller evt når jeg kan bli gravid? Og ser du evt kjønn? Jeg: 18.11.75 Sambo: 04.02.75 Vennlig hilsen meg
Leyla Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Heisann. Jeg ser to jenter på deg. Og sommermånedene er en fin tid å bli gravid på
Leyla Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Eller er det sommerbarn jeg ser tro? ble litt usikker nå.. Altså barn som er født på sommeren?
Gurine Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2008 Tusen takk Har to jenter fra før, født i slutten av mai og i starten av november. Kan det være at det var dem du så? Blir evt bare ett barn til på oss, ikke helt sikker på det heller men Har blitt spådd å bli gravid med en gutt i mars, april og mai, så jeg er litt spent. Venter ikm rundt den 20. Men du ser ingen gutt eller graviditet nå i nærmeste fremtid? God Påske fra meg
Leyla Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Hei. Da var det nok jentene dine jeg så. Har en sterk følelse av at du blir gravid igjen ja. Men tror det må bli litt varmere i været før det klaffer Og kjønnet ble jeg veldig usikker på nå.. Spør meg gjerne igjen litt senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå