Gå til innhold

Rebel+ soggy bottom baby:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Var det ikke du som hadde bestillt sminke fra Everyday Minerals?

Er du fornøyd? Lurer på å bestille, var jo utrolig billig:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Har bestilt derfra, ja. er utrolig fornøyd, produktene gikk over all forventing. De virker drøye i bruk, øyenskyggene er klare og sterke i fargene, pudderet er nyyydelig (også på min supertørre hud!) og kostene var såååå myke at det er en fryd å sminke seg=) I tillegg så det ikke ut som billigprodukter, det var ganske pene krukker.

Anbefaler absolutt å bestille derfra, jeg er strålende fornøyd og er blitt hekta=)

Skrevet

Tusen takk for svar. Da får jeg se om jeg ikke bestiller jeg og.

Skrevet

Det må du gjøre=)

Du bør forresten bestille eye shadow mini kit, der får du 10 øyenskygger (som varer leeenge) + øyenskyggekost til 18 dollar (90 kroner). Og I can't believe it kit (48 dollar = 240 kroner). Der får du alt du trenger til å starte=)

Skrevet

Bare hyggelig du=)

Skrevet

Dette hørtes jo supert ut! *blande seg inn i tråden* Hva er adressen?

Skrevet

www.everydayminerals.com

Anbefaling: Klikk på "custom kits" oppe til venstre.

Det lønner seg å kjøpe kits istedenfor å kjøpe enkeltvarer.

Husk å få med deg "free sample makeup kit", gratis prøver. Veldig kjekt hvis du lurer på hvilke farger du skal kjøpe.

Eye shadow mini kit er også som nevnt å anbefale.

Dersom du vet hvilken foundation du bruker hos ID Makeup (dette er mineralpudder også) og lurer på fargen hos everydayminerals, kan du gå inn på mineralmakeupmania.com og trykke ¨på Color comparison cart. Her kan du se hvilken foundation hos EM som har samme farge som foundationen din hos ID eller andre mineralmakeup-merker=)

Skrevet

Skriver de på at det er gave, eller bør jeg bestille for under 200kr om gangen?

Skrevet

Nei, de skriver ikke gave så hvis du vil slippe toll bør du bestille for under 200,-. Man betaler ikke moms på sminke=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...