Pjuskeline Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hei. Var det ikke du som hadde bestillt sminke fra Everyday Minerals? Er du fornøyd? Lurer på å bestille, var jo utrolig billig:-)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Har bestilt derfra, ja. er utrolig fornøyd, produktene gikk over all forventing. De virker drøye i bruk, øyenskyggene er klare og sterke i fargene, pudderet er nyyydelig (også på min supertørre hud!) og kostene var såååå myke at det er en fryd å sminke seg=) I tillegg så det ikke ut som billigprodukter, det var ganske pene krukker. Anbefaler absolutt å bestille derfra, jeg er strålende fornøyd og er blitt hekta=)
Pjuskeline Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Tusen takk for svar. Da får jeg se om jeg ikke bestiller jeg og.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Det må du gjøre=) Du bør forresten bestille eye shadow mini kit, der får du 10 øyenskygger (som varer leeenge) + øyenskyggekost til 18 dollar (90 kroner). Og I can't believe it kit (48 dollar = 240 kroner). Der får du alt du trenger til å starte=)
~Milly~ Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Dette hørtes jo supert ut! *blande seg inn i tråden* Hva er adressen?
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 www.everydayminerals.com Anbefaling: Klikk på "custom kits" oppe til venstre. Det lønner seg å kjøpe kits istedenfor å kjøpe enkeltvarer. Husk å få med deg "free sample makeup kit", gratis prøver. Veldig kjekt hvis du lurer på hvilke farger du skal kjøpe. Eye shadow mini kit er også som nevnt å anbefale. Dersom du vet hvilken foundation du bruker hos ID Makeup (dette er mineralpudder også) og lurer på fargen hos everydayminerals, kan du gå inn på mineralmakeupmania.com og trykke ¨på Color comparison cart. Her kan du se hvilken foundation hos EM som har samme farge som foundationen din hos ID eller andre mineralmakeup-merker=)
~Milly~ Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Skriver de på at det er gave, eller bør jeg bestille for under 200kr om gangen?
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 16. mars 2008 #10 Skrevet 16. mars 2008 Nei, de skriver ikke gave så hvis du vil slippe toll bør du bestille for under 200,-. Man betaler ikke moms på sminke=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå