Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på butikken i dag for å handle, og jeg fikk lyst på en Kvikk Lunsj. Men det var tomt for de med bare én i, så jeg måtte enten kjøpe en dobbel (pakke med to) eller en med fire. Prisen på hyllekanten sa at dobbelpakke kostet 15,90 og pakken med fire kostet 14,90. Jeg stusset litt, men tenkte at det måtte være noe feil. Valgte likevel den med fire i, og gikk for å betale. Damen foran meg i køen hadde kjøpt to pakker med dobbel Kvikk Lunsj. For disse to betalte hun 32 kr, altså for fire Kvikk Lunsj. Mens jeg betalte 14,90 for fire. Det er det rareste jeg har sett!!! Halv pris bare fordi man velger å kjøpe pakken med fire isteden for to pakker med to i hver! Snodig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er det med mye. bare se på store eller små pakker med vaniljesaus eller skjokoladepudding.

det er inpakningen som koster ikke maten.

dyrt og kjøpe smått.

Skrevet

Vel,vi har de 4-pkn hos oss på Rema nå,det er et parti vi får inn til påske til den prisen.Men de selges omtrent med tap;-)

Skrevet

Mindre innpakning, store innsparinger? I hvertfall for deg, he he.

Skrevet

Er vel ikke direkte uvanlig. Lønner seg å se på kg eller enhetspris da man handler ikke størrelsen på pakken.... Ser titt og ofte at de store pakningene (det man tror er økonomipakninger) er dyrere da man ser på kg prisen...

Skrevet

Disse kvikklunsjpakkene er et spesialtilbud nå til påske og har ingen sammenheng med vanlige "økonomipakker" etc å gjøre.

"Økonomipakker" generelt er forøvrig ofte til og med dyrere pr kg enn mindre pakker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...