babysjuk82 Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hvor mye hjelpe d mot bekkenløsning? Vente min 4,og har hatt d siden m nr1.plages veldi sterkt alerede nå.ondt og bevege sg..havne vel på krykka t slutt.men d går ik,3 små unga,og krykka? Vanskeli og trille vogn da,hehe.håpe eg får behandling.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har gått til en god fys.ter som også var osteopaut og ekspert på bekkenløsninger. Hadde utrolig god hjelp av han. Jeg hadde blitt innlagt sykehus hadde det ikke vært for han. Var noen dager jeg ikke klarte å gå i det hele tatt, men han fikset meg. Må bare komme deg til behandling. Jeg kan ikke få skrytt nok av han jeg gikk til.. Desverre har han flyttet herfra nå, og jeg er gravid igjen i uke 9, og kjenner allerede at noe er på gang.. Så har tenkt å prøve meg hos kiropraktor denne gangen.. Lykke til:)
babysjuk82 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2008 Satse på behandling ja.e t.o.m ondt og sitte.kan tenke meg hvordan slutten blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå