--{--{-@solstråle Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 noen som har denne?? kan den anbefales? var å såg på den i dag og likte den så godt:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Er det den med sånn drikkebrett? Jeg har kjøpt ikke mindre enn 3 carena vogner pga har vært fornøyd med dem. Men når jeg tenker meg om så lurer jeg litt på hvorfor. Carena er en ganske rimelig vogn og du får det du betaler for. På alle mine har hjulene hyyylt og skramlet. Og på den som du så på (viss det er den med brettet) så er altså hjulene for små. Ikke bare pga av at du ikke kan trille andre plasser enn på asfalt, men også pga at den svinger ikke med framhjulene på veldig glatte butikkgulv. Du kan heller ikke lesse opp med handleposer pga den er nok ikke beregnet på mer vekt enn barnet som sitter oppi. Og nå tenker jeg ikke på 8 liter melk og 4 kg kjøtt osv.... Kalesjen på mine er heller ikke så veldig holdbar. Viss jeg må kjøpe ny vogn noen gang, så kjøper jeg en vogn som koster mer. Og håper jeg også da får det jeg betaler for.
--{--{-@solstråle Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 ok, det var den jeg tenkte på ja, den med drikkebrett:) jeg tenkte å ha den som en vogn som jeg kan bruke på handlesenter osv..ikke noe lang tur liksom..men kanskje noen kan anbefale en lignende vogn?? en som ikke tar så mye plass i bilen? (skulle kanskje lagt ut en ny tråd da, men kan se hvor mange svar jeg får her)
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Den fungerer sikkert til det bruket. Jeg brukte min til det. Men hadde jeg skulle kjøpt nå hadde jeg lagt litt mer penger i vogna. Og ikke kjøpt sånne små plasthjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå