Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Er det noen her som har erfart at ris til middagen har gitt babyen luftsmerter? Jeg spiste nemlig kylling og ris til middag i går, og resten av kvelden og natta hylskrek jenta:( Kommer ikke på noe annet spesielt jeg har spist. Gikk over i dag tidlig, og siden da har frøkna vært som vanlig -sovet og spist:) Er det noen andre her som har opplevd noe lignende? Isj, og så jeg som er så glad i ris da:(
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Nei det har jeg aldri hørt om. Tviler påat det var risen. Kanskje noe annet du har spist? Er ikke sikkert hun hadde smerter pga noe du hadde spist i det hele tatt! Kan være hun bare har svelgt luft når hun spiste. Veldig vanlig det også.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #3 Skrevet 16. mars 2008 Var nok ikke risen nei,da hadde hun reagert på brød også... Signerer Renate,mest sannsynlig svelget endel luft.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Var nok kryddret på kyllinen, hvis den var krydret. Ta av skinnet neste gang du spiser kylling.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 Takk for svar:) Ja da satser jeg på at d er trygt å spise ris igjen:) Ang kyllingen, så var det fileèr uten noe krydder. Men kanskje d rett og slett kom av at hun hadde slukt mye luft........... Har iallefall vore rolig og fornøgd siste døgnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå