Gjest Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 ... om faren din ikke husker på ettårsdagen til barnet ditt og ikke gidder å ringe opp når man har prøvd å ta kontakt flere ganger?
Supermamm Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Utifra hvordan min far er og hva slags forhold vi har hadde jeg blitt lei meg da ja.
~sjiraff~ Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Her blir bestefar invitert i bursdagen så da hadde det vært litt rart om han hadde glemt det..
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 spørs åssen forhold dere har. Er dette noe han pleier å glemme? altså din eller andres bursdag.
Sololight Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Tja, jeg forventer ikke noe særlig av faren min, så jeg forteller han alltid i god tid hvem som har bursdag og når...så akkurat det kunne jeg ikke blitt fornærmet på. Han har ikke styring på noen bursdager han. Men å ikke ta telefonen og heller ikke ringe tilbake er litt rart synes jeg.
Ravna Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Lei meg, i hvertfall. Farfaren til sønnen min har aldri sett ham, og aldri tatt kontakt med oss etter at han ble født. Det er to år siden nå. Jeg synes det er veldig trist, men det er hans tap.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 jeg vet ikke. men hørte ikke noe fra faren til småen på 1 årsdagen. men forvetet det ikke heller. selv om de har gjevnlig samvær. ble ikke overasket. men det er vel det det går på. hva man forventer
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Han har sylskarp hukommelse. Prøvde å få tak i ham for å invitere, ikke noe svar på mobilen. Vanlig høfflighet tilsier vel at man prøver å ringe opp når noen har prøvd å få tak i en, noe han ikke pleier å gidde ... så denne gangen har jeg ventet og sett.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Forventer ikke at han bryr seg såpass....
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Jeg forventer vel ikke så mye egentlig, men driver og vurderer fra og til om jeg skal fortsette å streve for å ha et forhold til ham i det hele tatt ... men hvis han kommer til å såre lille gutten vår ved å overse bursdager ol. vet jeg ikke om det er verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå