Gå til innhold

Noen som misliker å suge, men som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lært seg å like det?

Hadde ingen problem med det før, men det er vel 6-7 år siden. Nå blir jeg kvalmen med tanken på det. Men har lyst å kunne gjøre det da, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke å ha penis langt ned i halsen;)

Slikke litt rundt hodet og oppetter skaftet, bruke hendene litt samtidig.... Prøv deg frem uten å ta den i munnen i starten. Ikke trenger du å la det gå for ham i munnen din heller:)

Skrevet

Tusen takk for svar, er gode tips det der.

problemet mitt er vel egentlig det at jeg har absolutt ikke lyst å ha munnen min "der nede" å jeg kan ikke se for meg hva som kan endre det. Jeg har lyst, men jeg har ikke lyst om du skjønner.

Trives vedlig godt med hans munn nede hos meg da, å hadde vært kjekt å kunne gi tilbake.

Skrevet

Bare pass på å prøve når han er nydusjet, så er det akkurat som hvor som helst på kroppen:)

Det er jo bare å prøve, si til han at du har lyst men ikke helt vet om du er klar for det:)

Slå av lyset, det kan ofte være det største hinderet at det er på. Han ser på deg, liksom:) Ta det derfra, så går det nok bra. Det trenger heller ikke vare så lenge, bare en liten "smaksprøve":)

forstår at du har lyst å glede han, men at du ikke vet om det er noe for deg:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg heller liker ikke å suge:(

jeg sliter litt med "knekk-kjeve", så den er faktisk litt stor til å suge på.. kan jo slikke litt, men jeg liker rett og slett ikke smaken.. føler jeg slikker tiss.

Ja, faktisk.. men. Han tok det greit, men stakkars.,. han er j oså flink til å slikke meg, så det er så kjedelig å ikke like å gi det tilbake..

Skrevet

1. bud er å være nysdusjet

Skrevet

Er det bare meg som bare suger med kondom på?!? Jeg hater å suge uten eller helt bar. Med kondom kan jeg gjøre hva som helst. Det lekker fra penisen hans og det forsvinner inn i kondomen. Helt greit.

Bare meg??

Skrevet

Jeg liker godt å suge og hans penis er stor. Jeg er trang også.Bretter munnen min godt opp for å nå over penisen. Etter en god runde med suging og tungeleking tar han meg bakfra. Det beste er når han tar hardt i og holder rundt rompa mi. Han er mye eldre enn meg og det tenner meg. Han er 47 år og jeg er 19 år. Han er konstant kåt og vil alltid ha meg bakfra! Deilig det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...